مشخصات ظاهری گوشی Oppo Find X3 مشخص شد

تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Oppo Find X3 بخش عمده‌ای از مشخصات ظاهری این گوشی را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  تا کنون چندین تصویر جاسوسی از محصولات جدید شرکت اوپو با نام سری Oppo Find X3 در چند تیزر رسمی منتشر شده است، اما هیچکدام به طور واضح ویژگی‌های این سری را بیان نمی‌کند تصاویر جدیدی از این سری منتشر شده‌ است که به ما امکان می‌دهد دید بهتری نسبت به محصولات جدید شرکت Oppo داشته باشیم. تصاویر منتشر شده از طریق یک منبع موثق به اشتراک گذاشته شده است و کل سری Find X3 را شامل می‌شود. سری Oppo Find X3 شامل گوشی‌هایOppo Find X3 Pro ،Find X3 Neo و Find X3 Lite می‌شود. قرار است گوشی Find X3 Neo با نام تجاری جدید Reno5 5G به بازار عرضه شود.


بیشتر بخوانید


مشخصات گوشی‌های سری Oppo Find X3

در تصاویر منتشر شده به خوبی می‌توان مشاهده کرد که گوشی جدید Find X3 Pro اوپو با نمایشگر آبشاری و خمیدگی مشهود و چشمگیری توسعه یافته است. این خمیدگی به دو طرف سمت راست و چپ دستگاه کشیده می‌شود و در همین حال هم خبری از تعبیه دکمه‌های فیزیکی پاور و تنظیم صدا در بدنه نیست. همچنین باید اشاره کنیم که از دوربین سلفی در نمایشگر این گوشی جدید خبری نیست. به همین خاطر ممکن است اوپو آن را به لنز سلفی زیر نمایشگر مجهز کرده باشد. به طور کلی بدنه بسیار باریک طراحی شده است و فریم بسیار ظریفی در لبه بالا و پایین دستگاه دیده می‌شود.

تصاویر جاسوسی سری Oppo Find X3 منتشر شد

سه دوربین مجزا در پنل پشتی این گوشی جدید دیده می‌شود اما باید بگوییم که با دوربین موجود در گوشی هوشمند Find X2 یکسان است. به طور کلی سری Find X2 و مخصوصا Find X2 Pro توانست با لنزهای سفارشی‌سازی شده و نرم افزار بهینه‌سازی شده خود نتیجه تصاویر خوبی را به کاربران ارائه دهد. به همین دلیل گوشی جدید Oppo Find X3 ارزش انتظار دارد. خانواده گوشی‌های Oppo Find X شامل برترین قابلیت‌ها و نوآوری‌ها هستند. در همین راستا هم می‌توانیم توجه کنیم که در حال حاضر سایر سازندگان روی کدام موارد و نوآوری‌ها متمرکز شده‌اند و انتظار داشته باشیم که اوپو هم آن‌ها را در توسعه گوشی جدید Find X3 و Find X3 Pro خودش به کار بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت oppo ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.