امام جمعه کرج:

اهمیت پرورش با آموزش برابری کند

آیت الله حسینی همدانی گفت: باید به پرورش مانند آموزش بها داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در البرز در جلسه شورای آموزش و پرورش این استان با حضور وزیر این وزارتخانه گفت: در آغاز چهله دوم انقلاب در کنار پختگی هایی که کسب کرده ایم، دستور العملی جامع مانند بیانیه گام دوم انقلاب را در اختیار داریم.

او افزود: در محتوا کمبودی نداریم بلکه در اجرای آن دچار مشکلات فراوانی هستیم.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که نباید آموزش و پرورش را با مسکن و درمان های موقت اداره کرد، گفت: باید به وضعیت دانشگاه فرهنگیان کرج رسیدگی شود زیرا این دانشگاه نیروی انسانی آموزش و پرورش را تربیت می کند و از این نظر دارای اهمیت فراوانی است.

او افزود: اگر دانش آموزان را امانت و مدارس را امانتدار بدانیم باید توجه کرد تا خروجی مدارس دانش آموزان عالمان متدین باشند اما دیده می شود که به اموزش بیشتر از پرورش بها داده می شود.

امام جمعه کرج گفت: اگر بسته های پرورشی فراهم نشود و در اختیار دانش آموزان قرار نگیرد، این جمعیت کشور به سمت نظام سلطه می روند.

او افزود: نباید از ظرفیت مساجد در آموزش و پرورش غفلت کرد، این مکان باید به عنوان مرکز فعالیت های محله محور قرار بگیرد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: ما در استان البرز گرفتار فرقه های خاص هستیم که نمی شود به طور شفاف به آن پرداخت و معلمان باید در این خصوص اطلاعات خود را تکمیل کنند.

او افزود: به مشکلات معلمان رسیدگی و به هنر آنان توجه شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.