بازدید رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از پایانه مرزی شلمچه

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در راستای درخواست وزیر بهداشت برای مسدود شدن مبادی استان خوزستان به عراق از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه فرماندار ویژه خرمشهر و مسئولان منطقه مرزی به منظور بررسی ورود اتباع عراقی از طریق مرز شلمچه به کشور از این پایانه بازدید کرد.

او افزود: بنا بر درخواست وزیر بهداشت از وزیر کشور مبنی بر مسدود شدن همه مرزهای ورودی و خروجی استان خوزستان به عراق تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع نوع موتاسیون یافته ویروس کرونا در استان و افزایش سریع موارد، در ادامه این بازدید نشستی با حضور حیدری؛ فرماندار ویژه خرمشهر، فرمانده مرزبانی، فرمانده پلیس پایانه و مدیر پایانه مرزی داشتیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: در این نشست مقرر شد تا زمان اجرایی شدن درخواست وزیر محترم بهداشت اقداماتی همچون کاهش ورود اتباع، زمانبندی وردی ها، ایجاد فاصله گذاری و گرفتن نمونه های سریع از اتباع توسط همکاران بهداشت برای شناسایی افراد مبتلا و پیشگیری از ورود آنها انجام شود.

شایان ذکر است در این بازدید معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت خرمشهر نیز ایشان را همراهی کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.