اصحاب رسانه ساوه به پویش ایران مهربان پیوستند

اصحاب رسانه در ساوه به پویش ایران مهربان پیوستند تا مرحمی هرچند کوچک بر زخم‌های کودکان نیازمند باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  پویش «ایران مهربان، هر ایرانی حامی یک فرزند معنوی» با هدف حمایت مستقیم کمک مستقیم و بی واسطه تک تک مردم ایران زمین از کودکان نیازمند یتیم و سرپرست ناتوان در سراسر ایران اسلامی راه‌اندازی شده است است.

با راه اندازی این پویش در شهرستان ساوه اصحاب رسانه این شهرستان هم به پویش «ایران مهربان، هر ایرانی حامی یک فرزند معنوی» پیوستند تا رمحمی هرچند کوچک بر زخم‌های کودکان نیازمند باشند.

ذبیحی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه در این رابطه گفت: مشارکت آحاد جامعه در پویش ایران مهربان و کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزارتومان به کودکان طرح محسنین حرکتی به سوی کاهش فقر در جامعه است.

ذبیحی با اشاره به ۶۲۰ کودک نیازمند ساوجی افزود: افراد و ارگان‌های مختلف می‌توانند به صورت هدایای نقدی و یا حتی ارائه خدمات رایگان، جامعه هدف کمیته امداد را یاری کنند.


او اضافه کرد: از این کودکان۲۴۰ کودک یتیم بوده و ۳۸۰ نفر در گروه محسنین (ناتوان سرپرست) قرار دارند که علیرغم بهره‌مندی از نعمت خانواده، سرپرست خانوار قادر به اداره زندگی نیستند و متاسفانه این گروه نسبت به ایتام آسیب‌پذیرتر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه بیان کرد: رسانه هابا شفاف سازی، اطلاع رسانی و ترغیب عمومی می‌توانند موجب افزایش مشارکت در حمایت از نیازمندان شوند.

او با اشاره به ۴هزارو ۶۹ خانوار زیر چتر حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه ادامه داد: زنان سرپرست خانوار بزرگترین قشر دریافت کننده‌ی خدمات از این نهاد هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.