فرمانده انتظامی تربت جام هشدار داد؛

فعالیت قالیشویی‌های تقلبی در آستانه نوروز

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در آستانه نوروز عده‌ای شیاد در قالب شرکت های خدماتی با درج آگهی‌های تبلیغاتی سعی در جلب اعتماد عمومی می کنند.

سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی  تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در مورد فعالیت شرکت های خدماتی و نظافتی تقلبی هشدار داد و گفت: شرکت‌های خدماتی و نظافتی مجاز باید از یک سو دارای شماره ثبت شرکت از اداره کل ثبت شرکت‌ها بوده و از سوی دیگر مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را داشته باشند.

او با بیان اینکه شرکت‌های غیر مجاز معمولا آدرس و مکان مشخصی برای فعالیت ندارند، افزود: این گونه شرکت‌ها صرفاً با یک شماره تلفن اقدام به اعزام نیروی خدماتی به منازل و شرکت‌ها کرده و در برخی اوقات اسامی مشابه با شرکت‌های معتبر را برای جلب نظر مشتریان خود مورد تبلیغ قرار می‌دهند.
 

بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی تربت جام ادامه داد: شهروندان باید قبل از هرگونه اعتماد به این گونه شرکت‌ها از طریق مراجعه به سایت اداره کل ثبت شرکت‌ها و اتحادیه مربوطه نسبت به استعلام وضعیت فعالیت آن‌ها اقدام کنند و با مشاهده کارت شناسایی افرادی که به درب منازل جهت انجام امور نظافتی یا بردن قالی به قالیشویی مراجعه می‌کنند هویت آنان و شرکت فرستنده را احراز نمایند.

قهستانی بیان کرد: از شهروندان در خواست می‌کنم موارد ایمنی را در نگهداری از اشیای قیمتی در منازل رعایت کرده و به عنوان یک شهروند آگاه، عواقب درخواست نیرو از شرکت‌های بی نام و نشان و پیشگیری از سرقت اموال با ارزش را در نظر بگیرند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.