مدیرکل مدیریت بحران استان یزد گفت: می‌توان از پتانسیل قوی انجمن‌های مردم‌نهاد در مواقع بحرانی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  احسان بالاکتفی، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و پاسخ به بحران شهرستان تفت گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های شهرستانی سند خطرپذیری هر شهرستان به‌صورت یکپارچه تهیه شود.

او افزود: شناسایی خطرات مناطق روستایی و شهری شهرستان تفت به خوبی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته وامیدواریم با بیشتر شدن ارتباطات و هماهنگی‌های بین دستگاهی مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه در آینده نزدیک رفع شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد به نقش سازمان‌های مردم نهاد در هنگام بروز بحران اشاره کرد و بیان داشت: با تشویق فعالان عرصه اجتماعی برای تشکیل انجمن‌های مردم نهاد می‌توان از این پتانسیل قوی در مواقع بحرانی استفاده کرد.

بالاکتفی به تعیین سناریو برای تعیین شهرستان معین شهرستان تفت نیز اشاره و بیان داشت: ضروری است با تعریف سناریو برای تعیین شهرستان معین هر یک از شهرستان‌های استان هماهنگی‌های پیرامون این موضوع نیز صورت گیرد تا در مواقع بحرانی از امکانات آن شهرستان به منظور خدمات رسانی بهتر به شهرستان بحران زده استفاده شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار