پیام تسلیت امام جمعه تبریز درپی شهادت فرمانده تفحص

نماینده ولی فقیه دراستان شهادت فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در محور غرب کشور را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه دراستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر غم انگیز شهادت فرزند عاشورایی آذربایجان، مرحوم آقای علیرضا گلمحمدی فرمانده قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین در محور غرب کشور؛ باعث تالم و تاثر فراوان گردید.

جامه فاخر شهادت، برازنده قامت پاک سیرتان فداکار و دلاورانی است که عاشقانه و عارفانه در راه اعتلای اسلام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی به مجاهدت برخاسته اند تا عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورند.

شهید علیرضا گلمحمدی که خود برادر شهیدی از شهیدان دوران پر افتخار دفاع مقدس بود، مدارج خدمت را از سربازی تا سرداری و فرماندهی قرارگاه‌ها و گروه‌های مختلف تفحص شهدا طی کرد و در طول سال‌های خدمتی خود بار‌ها تا مرز شهادت رفت و هر بار با مدالی پر افتخار از جانبازی به میدان عملیات جستجوی شهیدان بازگشت.

خاک‌های تفتیده جنوب و غرب کشور و تمامی ارتفاعات کردستان ایران و عراق، یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه این دلاور مرد خطه آذربایجان و شهر پر افتخار میانه است.

اینجانب با تسلیت شهادت این مدافع امنیت پایدار به محضر خانواده‌های معزز شهداء و همرزمان ایشان قرارگاه عملیاتی کمیته جستجوی مفقودین، به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور آذربایجان شرقی و شهرستان میانه، برای این شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علودرجات و حشر با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صبر و اجر جزیل برای خانواده معظم ایشان مسئلت دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، مفقودین ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.