با عبور از دوربین‌های جاده‌ای آماده پرداخت جریمه باشید

رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به رصد جاده‌های استان با دوربین‌ها از آغاز اعمال جریمه ۵ و ۱۰ میلیون ریالی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، از ساعت یک بامداد شنبه ۲ اسفندماه دوربین‌های سطح جاده‌ای فعال و جریمه‌های ۵ و ۱۰ میلیون ریالی برای خودرو‌های متخلف اعمال می‌شود.

او افزود: با شیوع گسترده کرونا در ۱۱ شهر خوزستان، محدودیت‌های ترافیکی را در سطح استان خواهیم داشت، همچنین ورود و خروج به شهر‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع است.

سرهنگ دولتشاهی با بیان اینکه همکاران ما نیز در ورودی شهرستان‌ها مستقر هستند و رانندگانی که طبق مقررات عمل نکنند جریمه خواهند شد، اظهار کرد: در طول هفته گذشته سعی کردیم بیشتر از تذکر لفظی استفاده نماییم و خودرو‌ها را عودت دهیم، ولی هم اکنون به دلیل وخیم شدن وضعیت بسیاری از شهر‌های استان مجبور هستیم اعمال قانون را شدید‌تر کنیم.

رییس پلیس راه خوزستان بیان داشت: از مردم خواهشمندیم با ما ماموران ما همکاری کنند و از تردد‌های غیرضروری خودداری کرده تا با کمک یکدیگر این بیماری را در استان مدیریت کنیم.

براساس این گزارش؛ در حال حاضر ۹۰۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند همچنین ورود و خروج به شهر‌های قرمز و تردد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد ممنوع است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.