رقابت ۱۲۰۰ بسیجی قمی در جشنواره فرهنگی ورزشی

نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی ناحیه مقاومت شهرستان قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، جشنواره فرهنگی ورزشی با حضور هزار و ۲۰۰ بسیجی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم برگزار شد.

در بخش ورزشی این جشنواره که به مدت دو روز و با حضور هزار و ۲۰۰ شرکت کننده در دو گروه خواهر و برادر برگزار شد شرکت کنندگان در قالب حدود ۳۰۰ تیم چهار نفره و شش نفره با یکدیگر رقابت کردند.

میثم کوهی، مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در این باره  گفت: خواهران بسیجی در این مسابقات در سه رشته ورزشی آمادگی جسمانی، طناب کشی و وسطی و برادران بسیجی هم در دو رشته آمادگی جسمانی و طناب کشی شرکت کردند.

او با با بیان این که این جشنواره برای نخستین بار و به‌ مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: تلاش برای اجرای سالانه برنامه و سایر طرح‌های ورزشی براساس تقویم ورزشی از اولویت‌های بسیج در عرصه تربیت بدنی است.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت:  به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه ورزشی به صورت انفرادی برگزار شد که در صورت بهبود شرایط برای سال آینده برنامه تیمی نیز پیگیری و اجرا می‌شود.

در پایان این مسابقات در گروه خواهران به صورت تیمی از تیم‌های اول تا سوم و در بخش برادران هم از پایگاه‌های برتر به صورت تیمی و انفرادی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار