سازمان ملل متحد بدنبال انتشار ویدئو‌هایی از دختر حاکم دبی که خبر از زندانی شدن وی می‌دهد، از امارات خواست تا شواهدی دال بر زنده بودن وی ارائه کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، سخنگوی میچل باچله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، پس از انتشار پیام‌های تصویری دختر حاکم دبی مبنی بر اینکه در اسارت به سر می‌برد، اظهار کرد: سازمان ملل در این زمینه ابراز نگرانی کرده و خواستار ارائه اطلاعات و شواهد لازم دال بر زنده بودن وی از امارات شده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ملل اطلاعات دقیقی از سرنوشت دختر حاکم دبی می‌خواهد، گفت: ما از مقامات اماراتی می‌خواهیم تا دلایل و اسنادی را مبنی بر زنده بودن وی ارائه دهند.

لطیفه محمد آل مکتوم، ۳۵ ساله، دختر حاکم دبی با انتشار چندین ویدئو از خود اعلام کرده است که پس از ناکامی چندباره برای فرار از امارات در سال ۲۰۱۸ مدت هاست در اسارت به سر می‌برد و حال در حمام ویلایی در کنار ساحل زندانی است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
چقدر بیکار شده است سازمان ملل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
اینم خوشی زده زیر دلش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
سازمان ملل به غیر از اینکه پی گیری کار دختر حاکم دبی را بکند که اسیر دست پدر ملعونش است چرا در این سالها پی گیری کشتار بی رحمانه مردمان مظلوم بی دفاع مسلمان میانمار توسط بودایان و کشتار و به قحطی و بیماری و گرسنگی کشاندن مردم مظلوم یمنیهای مسلمان و دیگر ظلمهای ظالمان و ستمگران سر تا سر جهان که بوده است را رسیدگی و پیگیری مجدانه نکرده برای نجات انسانیت از چنگال ظالمیت ؟!!! . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
داداش بوی پول میاد
سازمان به دنبال باج خواهی از شاه دبی
برای اینکه پیگیری نکنن پول میخوان
وگرنه تنها چیزی که براشون اهمیت نداره جان انسان است.
آخرین اخبار