مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛

۶۰ تیم سیار آبرسانی سقایی در زاهدان را انجام می‌دهند

قاسمی گفت: با توجه به قطع آب شهر زاهدان ۶۰ تیم از امروز شنبه کار آبرسانی سقایی را در محلات مختلف رایگان توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به تنش آبی ۲ روز گذشته و قطعی آب زاهدان گفت: با توجه به اقدامات ۶ ماه گذشته برای انتقال آب به میزان ۲۵۰ لیتر در ثانیه از دشت حرمک با استفاده از خطوط انتقال اول و دوم باید ۲ خط در پنج نقطه به هم متصل و این قطعی لاجرم باید انجام می‌شد.

او با اشاره به اینکه در روز‌های گرم امکان خاموش کردن خط نبود و برنامه‌ریزی در چهار مقطع انجام شد افزود: نخستین و دومین اتصال در ۱۴ بهمن و سومین اتصال در ۲۹ بهمن و ۲ اتصال دیگر قبل از ۱۵ اسفند انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متاسفانه اتصال ۲۹ بهمن با مشکل اجرایی مواجه شد گفت: به دلیل جلوگیری از تنش و بی‌آبی مطلق از عصر دیروز پمپاژ آب با ۷۰ درصد ظرفیت انجام تا حداقل نیاز شهروندان فراهم شود.

او با بیان اینکه رفع نقص نهایی از چهار صبح امروز شروع شده تصریح کرد: تا ساعت هشت امشب سعی می‌کنیم به اتمام برسد و بعد از آن در کمترین زمان کل شهر کامل آبدار خواهد شد.

قاسمی تصریح کرد: مراکز حساس بیمارستان‌ها و نانوایی‌ها هم با تماس با سامانه ۱۲۲ و اعلام آدرس سریعا در محل کار و کسب آب رایگان برای آنان ارسال می‌شود.

او با بیان اینکه با کمک و یاری مردم از این ۲۴ ساعت شرایط سخت عبور کرده و برکات این کار در تابستان شرایط بهتری را رقم خواهد زد تاکید کرد: بابت تمام کاستی‌ها و کمبود آب در ۴۸ ساعت گذشته از همه مردم زاهدان عذرخواهی می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار