مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در طرح «آجر به آجر»

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه، از مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در طرح «آجر به آجر»، گفت : خیرین مدرسه‌ساز امسال کار ساخت ۶۸ مدرسه را در استان کرمانشاه شروع کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرزبان نظری مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با اشاره به طرح «آجر به آجر»، گفت : این طرح در راستای مشارکت مردمی با هدف جمع‌آوری کمک‌های خرد برای مدرسه‌سازی و ترویج فرهنگ کار خیر شکل گرفته است.

او از مشارکت ۲۵ هزار کرمانشاهی در طرح «آجر به آجر» گفت : هر چقدر مشارکت در این طرح بیشتر باشد، می‌توان گام‌های بلندتری برای بازسازی فضا‌های آموزشی برداشت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه افزود: با مبلغ ۱۷۰ میلیون تومانی که تاکنون در طرح «آجر به آجر» در استان جمع‌آوری شده به‌زودی کار ساخت یک مدرسه در روستا‌های محروم کرمانشاه آغاز می‌شود.

او افزود: در پویش «آجر به آجر» در سه گروه با توجه به ظرفیت‌ها و برنامه‌های ارائه شده به ترویج و توسعه مدرسه‌سازی پرداخته می‌شود تا هر فرد خیرخواهی حتی با پرداخت هزار تومان فرصت پیوستن به جمع بزرگ و کریمانه خیرین را داشته باشد.

نظری به فعالیت ۴۰۰ خیر حقیقی و حقوقی مدرسه‌ساز در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: امسال در تعهد این خیرین ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده که صددرصد آن محقق شده است.

او افزود: خیرین مدرسه‌ساز امسال کار ساخت ۶۸ مدرسه را در استان کرمانشاه شروع کرده‌اند که تا کنون ۱۵ مدرسه به بهره‌برداری رسیده و تا مهر سال ۱۴۰۰ نیز کار ساخت مدارس باقی‌مانده به اتمام می‌رسد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار