استفاده از تکنولوژی تاثیر بسزایی در محاکمه زندانیان وکاهش جمعیت کیفری دارد

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: با توجه به گستردگی تهران استفاده از تکنولوژی تاثیر بسزایی در دادرسی الکترونیک، محاکمه زندانیان وکاهش جمعیت کیفری دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست شورای معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران با حضور زارع پور رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و هیئت همراه برگزار شد.

رئیس کل دادگستری تهران دراین نشست اظهار کرد: با توجه به گستردگی تهران و وجود ۸۶ ناحیه داسرا، مجتمع وحوزه قضایی استفاده از تکنولوژی تاثیر بسزایی در دادرسی الکترونیک، محاکمه زندانیان وکاهش جمعیت کیفری دارد.

حشمتی مهذب گفت: استان تهران در زمینه سخت افزار و تجهیزات تکنولوژی کمبود و سیستم‌ها مستهلک وقدیمی نیاز به ارتقا و تقویت دارد.

دراین جلسه هر یک ازمعاونین به برخی از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در زمینه فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف کاری پرداختند و نظرات و راهکار‌هایی ارائه دادند.

زارع پور رئیس مرکز آماروفناوری قوه قضاییه بیان کرد: در دو دهه گذشته به خصوص یک دهه قبل کار‌های بزرگی در راستای فناوری اطلاعات انجام شده و اتفاقاتی خوب افتاده است و در چند محور اصلی طرحی نوشته‌ایم که بتوانیم به شکل تخصصی احصاء کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار