استاندار سیستان و بلوچستان:

انتخابات پرشور سبب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود

موهبتی گفت: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در انتخابات باعث شکست توطئه‌های دشمنان و عقب نشینی آنان از مواضع پلیدشان علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشت ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهارداشت: دشمنان همواره به کاهش حمایت مردم از نظام اسلامی دل بسته‌اند، اما در انتخابات آینده حتما مانند همیشه ناکام و دلسرد خواهند شد.

او بیان کرد: انتخابات ناموس مجریان انتخاباتی است چراکه اگر مردم به صندوق رای بدبین شوند در کشور هرج و مرج به وجود می‌آید.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات در بدترین شرایط تعطیل بردار نیست همان طور که در زمان جنگ انتخابات را تعطیل نکردیم.

او افزود: وقتی رقابت سخت است باید تمرین سخت‌تر باشد رقبای نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کردند تا با تزریق ناامیدی مردم در انتخابات شرکت نکنند در چنین شرایطی حتما باید تلاش بیشتر دقت انجام شود.

موهبتی تصریح کرد: فرمانداران سیستان و بلوچستان باید با یک برنامه مدون و مشخص از همه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی در انتخابات استفاده کنند.

او بیان کرد: اگر امروز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای ما حرمت دارد به خاطر فداکاری و ایثار گذشته بوده و گرنه فرقی با بقیه مردم ندارد بنابراین ارزش انسان‌ها به نوع فداکاری در ارائه خدمت به مردم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار نیز در این نشست گفت: انتخابات تمامی لایه‌های اجتماعی را متاثر می‌کند و از این منظر انتخابات مهمترین وظیفه وزارت کشور به شمار می‌آید.

ابوذر کوثری افزود: فرمانداران باید نشست‌های هماهنگی با بخشداران را در رابطه با انتخابات در پیش رو داشته باشند.

او تصریح کرد: ما ۲ انتخابات مهم شامل انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های شهر و روستا را در سال آینده در پیش رو داریم که باید همچون دوره‌های گذشته به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت انتخابات شهر و روستا گفت: این امر در مدیریت کیفی شورا‌های توسعه شهری و روستایی بسیار اهمیت دارد.

او ادامه داد: موضوعات ارتباطی و زیرساختی یکی از مباحث مهم در انتخابات است که الحمدالله وضعیت زیرساختی نسبت به دوره‌های قبل بهتر شده، اما وضعیت مطلوبی نیست.

کوثری تصریح کرد: شعبه‌های ما تا زمان تشکیل هیات‌های اجرایی نهایی نمی‌شوند، اما هر دوره شعبه‌‍‌ها مورد بازنگری قرار می‌گیرد چراکه افراد باید بیشترین دسترسی را پیدا کنند.

او ادامه داد: در مجموع اهتمام همه بر این است که با کمترین مشکل شاهد یک انتخابات با نشاط و رقابتی با مشارکت بالا داشته باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار