چین: آمریکا از لجن پراکنی علیه حزب کمونیست دست بردارد

وزیر خارجه چین از آمریکا خواست از اتخاذ سیاست‌های تنش زا خودداری کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ یی، وزیر امور خارجه چین از آمریکا خواست هرچه سریع‌تر سیاست‌های جدید خود را تنظیم و تعرفه‌های غیرمنطقی را علیه کالا‌های چینی بردارد.

بر این اساس، وی افزود دولت چین از آمریکا می‌خواهد از لجن پراکنی علیه حزب کمونیست چین دست بردارد و از مسامحه با نیرو‌های جدایی طلب دست بکشد.

وانگ یی منطقه سین کیانگ و تبت را از نظر توسعه اجتماعی - اقتصادی نمونه‌های درخشان پیشرفت حقوق بشر در چین خواند و تاکید کرد پکن همیشه به حفظ حقوق بشر متعهد است.

وزیر امور خارجه چین گفت ریشه مشکلات موجود در روابط چین و آمریکا به دولت ترامپ باز می‌گردد که اقدامات سرکوب و مهار را علیه پکن اتخاذ کرد. اقدامات دولت قبلی آمریکا صدمه محاسبه نشدنی بر روابط دوجانبه دو کشور وارد کرده است.

این مقام چینی تاکید کرد: پکن امیدوار است آمریکا محدودیت‌ها علیه گروه‌های آموزشی و فرهنگی و رسانه‌های چینی را بردارد. چین آماده است با آمریکا بر سر موضوعاتی همچون همه گیری کرونا، تغییرات اقلیمی و بهبود اقتصاد جهانی همکاری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۰۹:۳۰ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
حرف نزن چینی ملعون
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۳۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
آره چین کمنیست ملغونین راست میگن اگه از لجن پراکنی بر علیه کمنیستهای ملعونین دست برنداررند ای آمریکایهای تروریست پرورهای تروریست نژادپرست ملعونین یه ویروس جدیدی میفرسته توی جهان به نام وارونا که کرونای انگلیسی برزیلی آفریقایی چینی باید جلوش لونگ بندازه کل جهان رو وارونه می کنن این چینیها برای حفظ منافع و حزب کمنیستیشون اینها بجای لجن پراکنی ویروس پراکنی می کنند و سه سوته هم واکسنشو از قبل آماده کردند می زنن فقط به کمنیستها تا از بین نروند و با فروش واکسن و ماسک و دستکش و گانهاشون و غیره ... در کل جهان بیلیاردرها و ترلیاردها و میلیاردها دلار به جیب می زنند خواهشا به چینیها و دیگر کشورهایی که ویروس کشنده پراکنی می کنند لجن پراکنی نکنید بزارید توی این دنیا هر گوهی که دلشون می خواد بخورن و هر مذهبی هم که دارن داشته باشن و هر غلطی دلشون خواست بکنن توی کشورهاشون یه بار ترامپ ملعون با چین ملعون درافتاد نتیجشو کل جهان داره می بینه این حرام لقمه های حرام زاده های چین و آمریکا و انگلیس ملعون و همدستاشون در جهان که جنگ سخت موشکی با هم نمی کنند جنگ نرم میکروبی ویروسی در جهان به راه انداختند بی خود نبود امام خمینی ره می فرمودند شرق ملعون و غرب کافر اینها به خودشونم رحم و مروت ندارند چه رسد به جهان اسلام ولشون کنید تا ببینیم کی منجی عالم بشریت ظهور می کنند با یاران صدیقشون و با قدرت الهیشون این ملعونین کافرین ظالمین فاسدین فاسقین ستمگران جنایتکاران جهانی را از بین می برند تا اون زمان با دوستان مروت با دشمنان مدارا داشته باشید ای مومنین مسلمین جهان اسلام ناب محمدی ص و با یکدیگر متحد و یکپارچه باشید و با جهان تعامل داشته باشید و فقط از جهان اسلام و ارزشهای جهان اسلام در جهان اسلام دفاع کنید تا انشاءالله منجی عالم بشریت و یارانشان با قدرت الهی مافوق بشریشان ظهور کنند و کل بشریت را از چنگال ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انس ملعونینش در سر تا سر جهان نجات دهند . تا آن زمان با دوستان مروت با دشمنان مدارا کنید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
Cyrus
۰۹:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۰
اول کرونا از چین دوما اگه امریکا درست کرده بود این همه مرگ ومیر نداشت و بعد این چرت نگو
آخرین اخبار