ساعی: برخی از افراد با جنگ اعصاب برای هادی به اهداف خود رسیدند/ برادرم در قهرمانی تیم فتح نقش کلیدی ایفا کرد

مدیر فنی تیم فتح صدر البرز درباره شرایط این تیم و ماجرای درگیری برادر خود توضیحاتی را بیان کرد.

مهروز ساعی مدیر فنی تیم فتح صدر البرز در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر تکواندوی بانوان بیان کرد:  با شرایط کرونایی موجود و جو سنگینی که در مسابقات حاکم بود تلاش کردیم تا با هر سختی مسابقات را آنطور که می‌خواهیم به سرانجام برسانیم. از مدیران فنی درخواست شد تا در جایگاه بنشینند و با اعضای تیم ها صحبتی نکنند. خدا را شاکر همه چیز خوب بود. در بازی آخر توانستم کنار بازیکنان باشم تا آن‌ها را راهنمایی کنم. داوری‌ها و شرایط بازی نسبت خوب بود و در نهایت با اقتدار قهرمان شدیم.

او افزود: بازیکنان با ما نهایت همکاری را  داشتند و بعد از دوری بلند مدت از مسابقات خود را به لیگ برتر تکواندو رساندند. در نهایت توانستیم تیم قدرتمند کن را از پیش رو برداریم. در هفته اول اردوی تیمی خیلی مشکل داشتیم چرا که بازیکنان در ابتدا دچار کشیدگی عضلات می‌شدند و یکی در میان آسیب می‌دیدند. خوشبختانه تیم فتح صدر البرز تمامی امکانات را در اختیار ما گذاشت. از برادرم هادی ساعی تشکر می کنم، چون در هر شرایطی کنار ما بود.  

ماه پشت ابر نمی‌ماند

ساعی در مورد محرومیت برادرش از حضور در سالن تکواندو و کدورت‌هایی که برخی از اهالی این رشته ورزشی با او دارند، بیان کرد: خداوند  جای حق نشسته است. ماه پشت ابر نمی‌ماند. شیطنت ها در لحظه آسیب‌هایی را به شخص وارد می کند مخالفان هادی به هدف خود رسیدند و جنگ اعصاب راه انداختند. آن‌ها  در کمال بی ادبی و بی احترامی به خانواده ساعی آسیب زدند. دل برادرم  شکسته، اما خدا بزرگ است و سعی کردیم در عمل خودمان را ثابت کنیم.

ساعی: برخی‌ها با تولید جنگ اعصاب برای هادی به اهدافشان رسیدند/ برادرم در قهرمانی تیم فتح نقش کلیدی ایفا کرد

بار فنی هادی کمک زیادی به ما کرد

مدیر فنی تیم فتح صدر البرز درباره تجربه حضور در این تیم بیان کرد: تیمداری و کار در بخش خصوصی سخت است و شرایط خاصی می‌طلبد. من در تیم‌های سایپا و مس کرمان حضور داشتم، اما حضور در تیم فتح به عنوان مدیر فنی و ارتباط با بازیکنانی که هر کدام حرف‌های زیادی برای گفتن دارند  جالب بود. با کمک هادی و مسئولان تیم  تلاش کردیم. از بار فنی برادرم  کمک گرفتیم. وقتی شرایط تمرینی را برای هادی توضیح می دادم او آنالیز‌هایی را به من ارائه می داد. در این مسیر نورملکی، میرزایی، ایزدیار و محمدی همگی در کنار تیم بودند و از آن‌ها  تشکر می‌کنم.

ساعی درباره کاهش وزن یلدا ولی نژاد ملی پوش تکواندو بیان کرد: کار یلدا برای کاهش وزن واقعا سخت بود، اما با کار تیمی وزن یلدا را پایین آوردیم. قرار بود او برای تیم ملی وزن خود را کاهش دهد. خدا را شکر به این مهم رسیدیم و دیدیم.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.