ویدئویی قدیمی از برف بازی مردم لیون فرانسه

در این خبر ویدئوی قدیمی جالب از برف بازی مردم شهر لیون فرانسه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رمز‌های کلیدی موفق بودن در زندگی، شادبودن است. آدم‌های شاد موقعیت‌های مناسب برای خود خلق می‌کنند و از این موقعیت‌ها برای رشد و تعالی در زندگی استفاده می‌کنند. آن‌ها هنر شادبودن را می‌دانند و می‌توانند خود را با شرایط وفق دهند.

با کمترین امکانات محیطی شاد را برای خود و اطرافیانشان بسازند و از آن پلی بسازند برای رسیدن به هدف‌های خود در زندگی. در مقابل آدم‌های عبوس و همیشه ناراحت قرار دارند. آن‌ها در هر موقعیتی قرار بگیرند نمی‌توانند اطرافیانشان را به خود جلب کنند مگر کسانی که دقیقا مانند خود آن‌ها هستند. چنین افرادی در‌های خلاقیت، رشد و موفقیت را بر خود می‌بندند و مجبورند در زندانی که با دست خود ساخته‌اند عمرشان را سپری کنند.


بیشتر بخوانید


زندگی چیزی جزء همگام شدن با کائنات، طبیعت و جهان پیرامونمان نیست. اگر زندگی‌مان را با تلالو نور آفتاب، درخشندگی نور مهتاب، زیبایی گل‌های طبیعت، آواز خوش پرندگان، باران روح نواز بهار و پاییز و سپیدی برف زمستان همساز کردیم پس برنده این زندگی کوتاه و زودگذر خواهیم بود. پس باید با آواز پرندگان نغمه خوان، زیر آواز زد، به زیر باران رفت و مانند کودکان در کوچه پس کوچه‌های شهر برف بازی کرد. این همان راز زندگی است که بسیاری دیر آن را درک می‌کنند.

اما ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده و مربوط به سال ۱۸۹۶ است برف بازی مردمان شهر لیون فرانسه را به تصویر می‌کشد. مردم شهر فارغ از بزرگ و کوچک، پیر و جوان در حال برف بازی هستند و نکته مهم در مورد این ویدئو اینکه هیچ کدام از این افراد اکنون زنده نیستند و شاید کمتر کسی نام و خاطره‌ای از آن‌ها به یاد داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
قابل توجه شمااین فیلم نیس یک سری عکسای قدیمیه ک بازسازی شده و بصورت متحرک در اومده...
France
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
قابل توجه شمااین فیلم نیس یک سری عکسای قدیمیه ک بازسازی شده و بصورت متحرک در اومده...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دوچرخه اییه فرار کرد.خخخخ
آخرین اخبار