وزیر بهداشت:

بجای وزیر بهداشت بگویید مدیرکل مرده شور خانه!/ چرا گوش نمی‌کنید، اپیدمی گرفتارمان می‌کند

نمکی گفت: منِ وزیر خبر ندارم چه کسی می‌آید و بیرون می‌رود، فقط شدم جنازه جمع کن، بجای وزیر بهداشت بگویید مدیرکل مرده شور خانه.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نوزدهمین پویش «ره سلامت» امروز (دوشنبه، ۴ اسفند) با افتتاح ۱۲ پروژه در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این مراسم سعید نمکی، وزیر بهداشت اظهار کرد: دانشگاه تهران سند علم، فرهنگ، فلسفه و سیاست ایران اسلامی است و دیوار‌های دانشگاه صدای مرگ بر استکبار را در خود نگه داشته اند. این دانشگاه، قربانیان بسیاری برای آزادی داده است، نام این عزیزان در تاریخ کشور جاودان خواهد ماند.

او ادامه داد: بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوران کرونا، بیماران را به عنوان مرکز ارجاعی پذیرفت. 

نمکی با بیان اینکه بیمارستان‌های تهران مراکز درمانی مرجعی برای کل کشور هستند، افزود: همچنان شاهدیم که خانواده بیماران، اطراف بیمارستان‌هایی مانند شریعتی چادر می‌زنند. علی رغم بهبود وضعیت درمان در سایر استان‌ها ما هنوز نتوانستیم این باور را که تهران تنها راهگشای مشکلات پیشرفته بهداشتی و درمانی نیست را تغییر دهیم؛ به همین دلیل باید مراجعه به تهران را پاسخگو باشیم و مدیریت کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز خوابگاهی با ظرفیت ١٢٠٠ نفر ایجاد شده است، گفت: این وظیفه حاکمیت است که دغدغه اسکان دانشجویان را برطرف کند.

نمکی گفت: اعلام کرده بودم که ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ نمونه ای که از دی و آذر سال قبل از بیماری آنفلوانزا نگه داشته بودیم، مجدد تست شوند زیرا می‌دانستم که دشمنان ما به دنبال این بودند که بگویند کانون کرونا، ایران بوده است. بر همین اساس این نمونه‌ها را مجددا تست کردیم و به جز سه نمونه در سراسر کشور که از ۲۳ بهمن به بعد بود، هیچ موردی از کووید در نمونه‌هایی که برای آنفلوانزا گرفتیم، دیده نشد.

او تصریح کرد: اگر کسی توانست یک مورد از کرونا را قبل از این تاریخ اثبات کند، نه تنها به او جایزه می‌دهیم بلکه هزار بار از او عذرخواهی می‌کنیم. در عین حال برای دفاع از حثیت عزیزانی که طی این مدت خودشان را به آب و آتش زدند، هیچ یاوه‌گویی که بخواهد سلامت این‌ مجموعه را زیر سوال ببرد، رها نخواهم کرد و به هیچ وجه اجازه نخواهم داد.

وزیر بهداشت بیان کرد: به محض اینکه در ووهان گزارش ویروس را شنیدیم همه‌ آماده شدیم و بلافاصله مرزها را بستیم و در تمام مبادی نفر برای کنترل گذاشتیم. در همان بازه زمانی شروع به طراحی کیت کردیم.

او یادآوری کرد: وقتی ۵۷ نفر از دانشجویان ووهان را آوردیم، با همان کیتی که در پاستور طراحی شده بود، آنها را تست کردیم. ما توانستیم با تکیه بر تولید داخل دستگاه تنفس مصنوعی، ماسک و گان تولید کنیم.

نمکی گفت: از اولین روزهای دی، حواسمان به این ماجرا بود، به همین دلیل وقتی ویروس آمد، هیچ دانشگاهی دست و پایش را گم نکرد و هیچ بیماری پشت در بیماستان سرگردان نشد. 

ویروس جهش یافته منحصر به یک نقطه نیست

وزیر بهداشت تاکید کرد: حالا وارد مرحله جدیدی شدیم؛ من از مدت‌ها قبل و بارها اعلام کردم که خودتان را برای یکی از سخت ترین یورش های ویروس جهش یافته آماده کنید. امروز دیگر ویروس موتاسیون یافته منحصر به یک نقطه نیست، بلکه همه جا می‌شود آن را یافت. دیشب ۱۲ شب دو مورد جدید از بیرجند گزارش گرفتم.

او ادامه داد: ویروس کرونای انگلیسی هم قدرت سرایت و هم قدرت مرگ‌زایی چند برابری دارد و  بیشتر جوان‌ها را  گرفتار می‌کند. متاسفانه سه روز قبل در خوزستان دو کودک یک و ۹ ساله بر اثر کووید ۱۹ فوت کردند.

نمکی ضمن ابراز گلایه از افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بیان کرد: وزارت بهداشت ابزار ندارد، ابزار ما جان است که فدا شده و بیش از این چیزی نداریم. دیشب در ایلام گزارش شد که یک خانم جوان که باردار بود، اینتوبه شد ( قرار دادن یک لوله قابل انعطاف در داخل نای) و همکاران ما با عمل سزارین کودک را به دنیا آوردند اما نمی‌دانیم که چشمان این مادر بر سیمای فرزندی که ماه ها در شکمش حس کرده باز خواهد شد یا نه. چه کسی عامل مرگ این بانوی ایلامی است؟، ما کی برای تردد از مرزها به سمت عتبات و برگشت مجوز و اجازه دادیم؟ چه کسی از من نامه دارد در این زمینه؟ کدام یک از همکارانم با برخی از این ترددها موافقت کردند؟.

وزیر بهداشت با صراحت گفت: اتوبوسی می آید و آن را در مرز تست می کنیم که فردِ مثبت از آن بیرون می آید. این فرد مثبت پیاده می شود و اتوبوس تا فلان شهرستان می رود و ما آن را ردیابی می‌کنیم و تازه موارد مثبت در آنجا پیدا می شوند. تا کجا باید همکاران من تاوان ندانم کاری برخی را بدهند؟ ما چه گناهی کردیم که در این مدت باید موج ایجاد شود، موج را بشکنیم و شهید دهیم.

او با تاکید براینکه ناب‌ترین بچه‌های نظام سلامت را از دست داده ایم، تصریح کرد: داغی برای هیچ فرماندهی بالاتر از این نیست که افسران ارشد و سربازانش را از دست بدهد آن هم به دلیل ندانم کاری و سهل انگاری دیگران. منِ وزیر، خبر ندارم چه کسی می آید و بیرون می رود. فقط در این رودخانه زخمی شدم جنازه جمع کن. بهتر است بجای وزیر بهداشت بگویید مدیرکل مرده شور خانه.

ویروس کرونا، ویروس مهاجمی است

نمکی با اشاره به اینکه این ویروس، ویروس مهاجمی است، افزود: فکر نکنید، انگلیس یکی از ساختار‌های ضعیف سلامت جهان را دارد. انگلیس یکی از نظام‌های سلامت مقتدر جهان را دارد. آلمان کشور کمی نیست در مقابل مسائل بهداشتی درمانی، اما به زانو درآمد. نه گستردگی اقلیم و نه کم بضاغتی اقتصادی ما را دارند. ما داریم فریاد می‌زنیم که اپیدمی گرفتارمان می‌کند، چرا گوش نمی‌کنید؟. اینطور که نمی‌شود مملکت اداره کرد، چقدر باید فریاد بزنم و بگویم. چقدر باید خجالت بکشم از پزشک و پرستار و علوم آزمایشگاهی و بقیه.

او بیان کرد: نمی‌شود که من ناگهان باخبر شوم که بدون اطلاع ما یک گروه آمد و گروهی رفت. آن هم در کشوری که رهبر انقلاب وقتی می‌خواهد نشست مجازی بگذارد، می‌گوید باید از وزارت بهداشت اجازه بگیریم. این نمی‌شود که بقیه رعایت نکنند. بزرگان نظام رعایت می‌کنند، اما عده‌ای اصلا حواس‌شان به این چیز‌ها نیست.

وزیر بهداشت افزود: وقتی هم اپیدمی آمد و کشتار کرد، می‌گویند در فلان جا غلظت اکسیژن کم بود، در فلان جا بیمار را دیر رسیدگی کردند و همه این سوالات شروع می‌شود.

نمکی ادامه داد: اما یک نفر نمی‌گوید که در پیک قبلی خوزستان که دستورالعمل‌ها را گرفتار کرد، چه کسی این را جمع کرد، چه کسی شب تا صبح نخوابید، چگونه اکسیژن رسید، چرا یک نفر نیامد در خیابان فریاد بزند که ما امکانات نداریم، چه کسانی این آتش را خاموش کردند. اما اگر خدایی نکرده ۵ دقیقه دارویی دیر شود، هزار قلم و هزار شبکه اجتماعی!.

او گفت: دیگر برای ما و همکارانمان بیش از این صبوری میسر نیست. ما برای موج شکنی خلق نشدیم و دیگران برای موج آفرینی.

فردا، آغاز واکسیناسیون ۱۰۰ هزار نفر دیگر از کادر درمان

وزیر بهداشت با اشاره به مرحله دوم واکسیناسیون در کشور، گفت: از فردا واکسیناسیون برای ۱۰۰ هزار نفر دیگر از کادر درمان آغاز می‌شود. ۲۵۰ هزار دوز دیگر تا آخر این هفته می‌رسد. امیدوارم تا پایان اسفند بتوانیم گروه هدف آسیب پذیرمان را واکسن بزنیم.

او یادآوری کرد: تولید واکسن ملی به خوبی پیش می رود و اگر به همین روال باشد، در اردیبهشت ماه آینده این خبر خوش را برای مردم خواهیم داشت که به عنوان یکی از تولیدکنندگان مهم واکسن در منطقه خواهیم شد که هم می توانیم مردم خودمان را واکسینه کنیم و هم برای صادرات اقدام کنیم. راهی که می‌رویم این است که مرتب تولید واکسن را با جهش ها بسنجیم و اگر با هر جهشی قدرت حمایتی واکسن‌های ما  تضعیف شد، در جهت تقویت‌ آن اقدام کنیم.

نمکی با بیان اینکه دانشجو و نخبه را باید جذب کرد، گفت: جذب کردن هنر و الگو می‌خواهد. متاسفانه الگو‌ها را هم یا کم داریم و یا اصلا نداریم.

بدترین سال اقتصادی کشور را بعد از انقلاب داشتیم

او افزود: ما بدترین سال اقتصادی کشور را بعد از انقلاب داشتیم. محدودیت‌های تحریمی که دیوانه‌ای بر ما تحمیل کرد، بسیار سخت بود و دولت در بدترین ایام پرچالش خود، کشور را اداره کرد. ما این توفیق را حاصل کردیم که توانستیم ۵۰ درصد به حقوق رزیدنت و کارورز و ... اضافه کنیم و وامی هم برای ۲۰ هزار دانشجوی PHD و رزیدنت فراهم شد.

نمکی گفت: کار بزرگ دیگر بحث بیمه‌ها بود. بر همین اساس علاوه بر بیمه درمانی که شکل گرفت، قراردادی با وزیر رفاه برای بیمه تامین اجتماعی مجموعه دستیاری، مجموعه دانشجوی PHD و حتی کارشناسی ارشد که زمان تحصیل، به عنوان پایه‌ای برای تامین اجتماعی شان محاسبه شود، تنظیم می‌کنیم  تا در آینده بتوانند در محل کارشان آن را ادامه دهند. این اقدام هم برای بچه‌ها دلگرمی است و هم برای ما اطمینان خاطری را فراهم می‌کند.

نمکی گفت: اقدامات بزرگی در حال شکل گیری است. از خیرین هم تقاضا می‌کنم که نهضت خوابگاه‌سازی را انجام دهند. اگر نیروی انسانی سالم و با روح ضایتمند در محل کار باشند، یک نوع خدمت می‌دهند اما اگر با روح زخمی رفتند به شکل دیگری خدمت می‌دهند.

او ادامه داد: امسال در حوزه ساخت و ساز و توسعه زیرساخت‌ها رشدی داشتیم که در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب بی نظیر بود. ۱۱ هزار تخت به تخت‌های کشور اضافه خواهیم کرد و حدود ۱۴۰۰ پروژه را تا اردیبهشت آینده در قالب طرح ره پویش سلامت، افتتاح می‌کنیم. تهران و حاشیه تهران از نظر تعداد تخت مغفول مانده بود که در تهران فقط در دانشگاه علوم پزشکی تهران حدود ۲۳۰۰ تخت به مجموعه تخت‌های دانشگاه اضافه می‌کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: اولین بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی کشور بعد از امام خمینی، مهدی کلینیک است که تا ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد. در حاشیه تهران شهر قدس، ملارد، شهریار، اسلامشهر با جمعیت بیش از ۲ میلیون نفر یک تخت بیمارستانی نداشت. به همین منظور مراکز درمانی در ملارد و شهر قدس افتتاح شد و در شهریار هم به زودی افتتاح خواهد شد. تخت‌های اسلامشهر هم در ماه‌های اول سال آینده افتتاح می‌شود. در آینده بسیار نزدیک ۴۰۰۰ تخت در تهران و اطراف تهران به مجموعه تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌کنیم.

نمکی گفت: کاری که در دانشگاه علوم پزشکی تهران در ایجاد ۷۰۰ تخت خوابگاهی و ۱۲۰۰ تخت دیگر در آینده نزدیک انجام می‌شود، بسیار مهم است.

کاری کردیم که دانشجوی عاشق ایران، هوس مهاجرت کند

او ادامه داد: اگر منابع عمومی قرار است صرف شود، اول باید صرف جوان و نوجوانی شود که با فقر و تهی دستی از دورترین روستای کشور، افتخار کسب کرده و می‌تواند روی صندلی پزشکی تهران بنشیند، بنابراین حتی اگر یک تخت اضافه کنیم، افتخار بزرگی است که در این دانشگاه توانستند ۱۲۰۰ تخت خوابگاهی ایجاد کنند.  

وزیر بهداشت تصریح کرد: من همواره در حوزه فرهنگی و دانشجویی اعلام کرده‌ام که رسالت ما فقط توسعه فضا نیست، بلکه توجه به فضای روحی و معنوی دانشجو هم هست. ما باید روح لطیف چند بعدی تاثرپذیر را مراقبت کنیم. چقدر می‌توانیم تعهد و اخلاق را در کنار علم آموزی در این بچه‌ها تقویت کنیم؟ چرا روستا زاده عاشق سرزمین، بعد از دو سال هوای مهاجرت می‌کند؟ اگر این غفلت ادامه یابد، در آینده جزو تهی‌دست‌ترین کشور‌ها از نظر منابع انسانی می‌شویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
نباید به حرف سازمان جهانی بهداشت صهیونیست گوش داد چرا به اهل بیت متوسل نمی شوید
کربلا را باز کنید چرا اروپا را باز می کنید ویروس از اروپا اومده نه عراق
مگه انگلیس عراقه
با اهلبیت در نیفت بد می بینی
ما فقط حرف رهبر را گوش می دهیم بابهداشت جهانی کواکس و...
کاری نداریم خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
اخه ادم بی عقل مگه اهلبیت راضی به مرگ کسی هستن ، خب عراق هم مرز ماست و شیوه رعایت پروتکل هاش خیلی ضعیفه ، مگه بستن مرز برای جلوگیری از تلف شدن جون انسانها ، اهل بیت رو ناراحت میکنه ،یکم فکر کن لطفا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
مردمی که رعایت نمی کنن رو جریمه های سنگین کنید تو خیابون فلک کنید از پلیس هند کمتری مگه، واقعا یه سری از افراد شعورش ن نمیرسه و اوضاع خطرناک جهان رو نمی‌خوان قبول کنن چند روز پیش از اشناهامون تماس گرفته مارو دعوت کنه شام که با برخورد سنگین خانواده م روبرو شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
داداش رد دادی
انقدر افراط لازم نیست
ما مسلمون هستیم ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
تنها راهش بستن راه ها و مسیرهای هوایی هست
از وقتی محدودیت ها در شهرها اجرا شد ، کشته ها به زیر ۱۰۰ رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا عصبانی هستید خوب تمام مردم واکسن بزنیم
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چشم. لطفا به فکر واکسن مردم باش جای شعار و تبلیغ که ما ال کردیم بل کردیم
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۳:۳۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مجوز راهپیمای 22بهمن می دهید بعد میگید چرا کرونا زیاد شده مردم رعایت نمی کنند بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
من تو کف اینهایی موندم که تو یه کشور دیگه زندگی میکنند بعد طوری صحبت میکنند انگار دارن ایران زندگی میکنند بابا از هر جا نظر بدی پرچم همون کشور بالای کادر میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
ایران هستن فیلتر شکن دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلامتی شما را از خداوند میخواهیم فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرااینقدر درواکسیناسیون کرونا، تعلل وسهل انگاری میشه!؟؟
چراواکسیناسیون همه گانی وسریع نیست!؟!
نکنه گذاشتند، برای موقع انتخابات!؟؟ که هرکه رفت توصف انتخابات، واکسن زده میشه!؟!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
وقتی شهرداری تهران طرح ممیزی خانه به خانه املاک خودش رو داره وسط کرونا برگذار می کنه و به راحتی ویروس رو انتقال میده چه امیدی به بقیه سازمانها هست
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۲۲:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده سپاسگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
پرستار خسته
۲۱:۵۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
من یک پرستار بازنشسته ساکن دزفول هستم نیمی از مردم دزفول در تهران و کرج و اصفهان خانه دوم دارند ، در اوج سختگیری زمان قرنطینه با خودرو پلاک تهران خود به تهران واردشدند و با شناسنامه صادره دزفول خود وارد دزفول این رویه همچنان در قرنطینه و غیر قرنطینه ادامه داشته و دارد سندش هم خودروهای فراوان پلاک تهران و کرج و ایلام و لرستان و.....در سطح شهر ، خودروهای سایر شهرهای استان خوزستان هم که جای خود دارند بویژه در تابستان برای استفاده از رودخانه خنک و تمیز دز ازدحام جمعیت کنار رودخانه دیدنی است ، اگر میخواهید کنترل کنید فقط کامیونهای مواد سوختی و غذایی آنهم تک راننده اجازه تردد جاده‌ای داشته باشند در غیر اینصورت آش همان آش و کاسه همان کاسه است.
آقای وزیر موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
پرستار خسته
۲۲:۴۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
البته دزفول به عنوان مشت نمونه خروار ذکر شد درتمام استانهای کشور همینگونه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام آقای دکتر چرا آزمون دکتری با بیش از ۲۰۰ هزار نفر رو باید برگزار کنید؟ مگه نباید فکری به حال آزمون کرد.
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۲۰:۴۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دولت داره بلیط برا سفرا میفروشه وهرچی آزمون بود گرفته بعد هی تو هی میای به مردم میگی رعایت کنید مردم اگر هم بخوان رعایت کنند شماها نمیزارید الان تو بازار اصفهان الکی اومدن به جواز کسبای مردم گیر دادن ودوباره مردم صف کردن تو اداره آقای نمکی به جای ابراز نگرانی کاری کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر با تصمیم دکتر نمکی مبنی بر مخالف بودن ایشان با بازگشایی مدارس در برخی مقاطع تحصیلی موافقت میشد در جاهای دیگر مخالف دکتر نمکی تصمیمی گرفته نمی شد و باید به ایشان بعنوان نفر اول وزارت بهداشت اختیارات بیشتری داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقای دکتر نمکی بیچاره و ما ملت بیچاره تر .....
بیدار باشیم
پس این محدودیت ها کجاست ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا نباید مراعات کنیم؟؟
چرا باید همه اش خواهش کنند از ما؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۰:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
#تعویق_کنکور_دکتری_1400
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا با دنیا سر جنگ دارین واکسن وارد کنین و مثل همه ی کشورهای دنیا مردم رو واکسینه کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
اگه منظورت ازدنیا آمریکا وانگلیسه بله سرجنگ داریم چون دشمن ماوواکسن هاشون هم به دردنمیخوره ولی اگه دنیا بقیه جاها هم هست نه الآن هم داریم واکسن وارد می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
سرهنگ
۱۹:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقای وزیر واقعا معلوم است که در این یکسال شما چقدر کار کردید خدا اجرتان دهند اما یک خواهش دارم و آن اینست که در برابر ویروس جهش یافته انگلیسی برای برقراری محدودیتها لطفامانند مسولان مذاکره کننده با پنج باضافه یک عمل نشود که همه چیز بدهیم ولی به اندازه پشیزی هم چیزی بدست نیاوریم ضمن آرزوی موفقیت برای شما استدعا دارم شدیدترین محدودیت ها را برای مقابله با ویروس انگلیسی بکار ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقای دکتر نمکی برعکس فامیلیش خیلی بی نمکه
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۹:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقای نمکی وزیر محترم مشکل از دولت هست که عرضه و لیاقت هیچ کاری رو ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقای وزیر بهداشت از اول بهمن که در تهران هنرستان ما حضوری شد پنج نفر از معلمان و چند نفر از دانش آموزان به کرونا مبتلا شدند متاسفانه سرویس بهداشتی مدرسه ما هنوز مایع دستشویی ندارد و کارگاه ها با بیش از ده نفر برگزار میشه ولی نظارت خاصی وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سرافرازی است که با همه تحریم آمریکا و غرب ،عزیزان گروه پزشکی اینقدر موج شکن و قوی عمل کردند ،آلمان اقتصاد اول اروپاست ،انگلیس و فرانسه و آمریکا هم از قدرتهای بزرگ جهانند که همه درنوردیده شدند آنهایی که ادعای ابرقدرتی و اقتصاد و پیشرفتشان گوش زمین و زمان را کر کرده بود چطور به دزدی از فروشگاهها رسیدند .واما ایران تنها با جوانان و نخبگانش باز هم گل کاشت ،درود بر ایران و دلسوزانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا بدون اجازه شما مدارس در برخی مقاطع باز شد افرادی که با نظر شما مخالفت کردند باید پاسخگو باشند
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۹:۳۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
درود بر دانشمندان و کادر بهداشت و درمان این سرداران بزرگ تندرستی و سلامت و نجات بخش.
خدا میداند چه کار بزرگی است نجات جان انسانها و خوشنودی عزیزانشان.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
الان نظرها رو خوندم ما عاشق نظام رهبری مجاهدین رزمندگان سر دار سلیمانیها هستیم اما مردم هم راست میگن چرا ایام الله رو باز گذاشتین چرذ دنبال سفرهای نوروزی دنبال گرفتن بدون ویزا برن ترکیه هستن وقتی ما مشهد نمیتونیم بریم حق وناحق میکنند اما در کل از وزیر بهداشت وکادر درمان کمال تشکر رو داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
جناب دکتر تنها خواهشی که ازشما داریم جلوی این مسافرتها و باز کردن جاده هارو بگید بگیرن بابا خوزستان وحشتناک شده اوضاعش خواهشاااا قرنطینه کنید بخدا به فاصله دو سه روز بهترین دوستمون فوت کرد وروز بعدش پدرشون ودوروز بعدش مادرش فوت کردن واز این کرونای انگلیس فقط چند روز که مبتلاشدن دوسه روز نتونستن و متاسفانه هرسه تای آنها فوت کردن این همه مصیبت باید چطور تحمل کرد خدایا فقط خودت به این مردم ما رحم کن کمک کن از این اوضاع خلاص بشیم بخدا همه زندگیمون شده ترس واسترس ....
Iran (Islamic Republic of)
مزی
۱۹:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
جناب وزیز خسته نباشید شما وهمکارانتون اجر شما با خدا وپیامبر واهلبیت تمام حرف شما درد دل ملته وقتی امام رضا وهمه امامزاده ها بسته چرا تمام م مرزها وعتبات بازه که سرشون رو پایین بندازن با اتوبوس میان وکسی جلوشون رو نمیگیره رهبر عزیزتر از جانمان گفت بارها هر چه پپروتکل بهداشت میگه همهن قابل قبوله حتی تو روضه وجلسات تنهای ی جلس ویدئویی میزاره در شهادت حضرت زهراس اقا ویک مداح اون هم با فاصله ۱۰۰۰ متری با اقا نشسته بودن بعضی ها احساساتی برخورد نکنن نگن چرا کربلا رو ببندن مگه اقا با روضه با حضرت زهرا مخالفه تنهایی روزه یک هفتهای گرفت موضوع جان مردمه در مقابل مردم اقا واقای نمکی ودیگر مسیولین احساس مسیولیت میکنند نباید طبق ایه قران به جان مردم ضرر بزنند تو رو خدا حرف گوش کنید ورعایت کنید ومردم ونظر دهندگان عزیز قدر شناس کادر درمان باشیم انجا هم جبهه جنگ است انها جانشان رو در طبق اخلاص گذاشتن در صف مقدم خدا حفظشان کند وتمام مدافعان سلامت رو شهید شدن قرین رحمت الهی کند .امین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
قاضی زاده ی هاشمی خیلی بهتر بود
Iran (Islamic Republic of)
k
۱۹:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نیروی انتظامی وبسیج باید ضمانت اجرایی بهداشت مردم شوند اصناف که قدرتی ندارد پاساژی راببندد که مرکز شیوع کروناست متروها باید تعطیل شود اگر کسی قبول نکند که جنگ جهانی است از نظر عقلی مشکل داردهمه دنیا در قرنطینه کامل است بعد یک سال با 60 هزارنفر عزیز از دست داده وملیونها مبتلا وهزینه های کمر شکن برای قشر بهداشت درمان کشور هنوز طرف ماسک نمیزندومیگوید کرونا را قبول ندارم ایا نباید ائرا به تیمارستان تحویل داد یا دیه انسان کامل از اوگرفت که خود ناقل عمدی بوده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۸:۵۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
جناب وزیر بجای این نمایش ها و عوام فریبی لطف کنین یه واکنش جدی در مقابل ویروس انجام بدین.
چرا بوستان های تهران همچنان فعال هستند؟؟؟ چرا ضلع شرقی میدان هفت تیر هر شب مملو از دستفروش و جمعیت هست؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۱۸:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
کربلا همه را شفا میدهد همه را به آنجا بفرستین . چرا دست به دامان أئمه نمیشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا موحانی
۱۸:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
جناب اقای وزیر بهداشت:سرپرستانی که میگویید در خانه بمانند از کجا باید معیشت خودشان را در بیاورند. اگر میگویید مشکلات اقتصادی هیچ ربطی به کورونا ندارد من میگویم که شما کل کشور رو قرنطینه بکنید و بسته های غذایی را به همه مردم بدهید. میتونید؟؟؟
اگر شما مشکل اقتصادی ندارید کل مردم رو در خانه هایشان قرنطینه بکنید و به انها غذا و حقوقی که میگیرند را بدهید...
از شما بعیده که میگویید مشکلات اقتصادی کشور هیچ ربطی به انتشار ویروس ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اینا رو باید به رئس جمهور بگی که ره های شمال و ترکیه و اروپا رو باز گذاشته فقط عراق و مشهد بسته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اقای دکتر نمکی لطفا به بیمارستان امام سجاد تهران سر بزنید ببینید چخبره. این همه مشمولین سربازی رو کشوندن اوردن تهران برای معافیت. خب چرا هرکی تو شهر خودش معاینه نمیشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
زمانیکه جنگ شد هیچ یک ازفرماندهان جنگ تاپایان جنگ حرف ازناامیدی ویاس نزدند ترس نداشتن همین رمز پیروزیشان شد فکرکنم زود ناامید شدی فرمانده
Iran (Islamic Republic of)
بينام
۲۰:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
يه فرمانده مسئول جون سربازاشه و نبايد بزاره الكي فدا بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بله زمان جنگ همه باهم همدل و هم فکر بود و هموطنان هم در پشت رزمندها بودن و فرماندها هم روحیه داشتن الان چی یکی یکی پرستارا و مردم عزیزمون رو داریم از دست میدیم به خاطر بعضی از افراد که نکات بهداشتی رو رعایت نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا حرف بیخود میزنی این یک ویروس ناشناخته است درضمن هیچکس حرفش رانمیخونه بیچاره تنهاست وبایدهشدار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
حماقت دیگران رو که نباید کادر درمان پاسخ بدن
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۳:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
فرمانده ای که حرفش گوش شنوا نداشته باشه بایدم نا امید شه!
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۷:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
همه رو بفرست محل خودشون همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اما واقعا سفر به عتبات در این شرایط ؟
امام حسین راضی هستن آیا ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چطور به کنسرت های شبانه تو کیش و سفر به ترکیه و آنتالیا گیر نمیدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
جمعیت بازار تهران و شهرستانها خیلی بیشتر از زائرانی هست که رفتند کربلا
چجوریه هرچی میشه زود به اعتقادات مردم گیر میدید؟! این جمعیت در بانک وبازار رو نمی بینی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
چه ربطی به اعتقادات داره همه چیز رو با هم قاطی میکنید؟؟
حالا چون یه عده میرن ترکیه و بازار باید تمام مرزها باز باشه ویروس از هرجایی وارد مملکت بشه ؟؟؟
چرا خودتون رو میزنید به اون راه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا فیروزی گلوجه دانشجوی روانشناسی از تبریز
۱۶:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
با تشکر آز پرسنل بهداشت وزیر اقای نمکی اگه بشه این واکسیناسیون مردم شروع کنید
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۶:۴۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اون دانشجوی سهمیه ای هوس مهاجرت میکنه چون بدون زحمت و مفت روی صندلی پزشکی دانشگاه نشسته ویابو برش داشته .یک جوان عاشق و میهن دوست برای جایگاهش زحمت کشیده.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بعضی موجودات قابلیت تعویض رنگ و قیافه بنا بر اقتضائات محیط زیست رو دارن. خوب هم ادمه زندگی میدن و ژن ها شون رو با موفقیت به نسل بعدیشون هم معمولا انتقال میدن!!! اسم این ژن بیشرفی هست. متاسفانه کم روی اون تحقیق شده
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
امروز تو هنرستان ما ۲ تا از معلمای کارگاهمون رو بردن بیمارستان به شدت سرفه می کردن الان فهمیدیم کرونا گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بله دیگر ترکیه واواردوپا رو باز کردی کربلا را بستی تحویل بگیر
وقتی دارالشفاء جهان را ببندی همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نادون کرونای انگلیسی که تو خوزستان پخش شده از زائرای عراقی اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
خدایا ما را از نادانی و جهل نجاتمون بده... آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط درود بر تو خدا همیشه سلامت باشی وزیر محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اقای نمکی حق کرونایی گه گفتی به پرستاران دادیم به من پرستار یک ریال هم ندادن چرا اینقد وزارت بهداشت پر دزده چرا هیچکی به فکر پایین دستیا نیست حق کرونا میاد دانشگاه وبین خودسون تقسیم میشه من پرستار بیرجند یک ریال از فروردین سال پیش نگرفتم حق کرونا . به گفته ی شما عملا هیچ کاره این وقتی درمیقابل حق خوری سکوت کردین یه وزارت خونه رو نمیتونین اداره کنین
Netherlands
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
والا ما هم که پزشک طرحی هستیم تا این ماه حق کرونا نگرفته بودیم بعد هم که دادن از سرو تهش زدن گفتن همینی که هست. بعد هرجا می شینن می گن ما حق شما رو دادیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۱۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
یه وزارت خونست چیزی نیست ادارش کن دیگه...
حقوق ایشون تمام و کمال بده وزارت خونه حله
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
آقا یکجوری حرف میزنی انگار دکتری توایران؟!یک نگاه بنداز پرچمت ایران نیست که معلومه فقط میخوای نظربدی وتفرقه بندازی
Iran (Islamic Republic of)
payam
۱۶:۲۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اگراین ویروس جهش یافته بسیار قدرتمند همینطوری به پیشرفت خود در کشور ادامه دهد ، شک نکنید نصف بیشتر جمعیت کشورمان به این نوع ویروس مبتلا خواهند شد. مگر با رعایت بسیار شدید دستورالعملهای بهداشتی که اونهم متاسفانه در اکثر شهرهای کشورمان به کمترین حد خود رسیده است.
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
از جناب دكتر تشكر كامل داريم اما اين فقط اتوبوس از عراق امده است كه مشگل دارداز تركيه واروپا امدن مهم نيست ،
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
تعصب بیجا نگیر منطقی باش و ذهن خودت رو درست کنید تا مملکت اروم بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
هیچکاره است وقتی اصلا حمایت نمیشه ازش ، ما باید مث برده ها کار کنیم یه فوق ویژه بدن اونم بعد از یه سال تو بوق وکرنا کنن فوق العاده ای که خیلی از ارگانها قبل از ما گررفتن ، هیچ حمایتی از کادر درمان نمیشه حق کرونا گفتن دادن ولی به ما یه ریال ندادن این پولا کجا میره کمک رهبری کجا هزینه شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
بنده خدا راست میگه هر کسی برای خودش تصمیم میگیره هر اداره به خاطر منفعت خودش خلاصه دکتر هیچ کاره هستن به نظرم استعفا بده مسئولین کار خودشان را میکنند به حرف شما گوش نمیکنند همه اشان خدا را شکر وزیر بهداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
هنوز به واکسیناسیون 1 درصد جمعیت هم نرسیدیم از بس دروغ میگویید ولی کشور مرگ بر ها 70 درصد واکسن زده اند کدام دولت موفق تر برای ملت خود عمل کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
همون کشور که راست میگه 70درصد را واکسینه کرده طبق امار سازمان بهداشت بالای 30 درصد مرگ و میر دنیا را داره! اون وقت کل خاور میانه رو هم 10% مرگ ومیر دنیا را ندارن چه برسه به ایران.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
امار تلفات کدوم کشور بیشتره؟!!!
چند درصد واکسنشون موفق بود؟
شما لااقل باخودت رو راست باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
ما ممنون وزیر پر تلاش آقای نمکی و کادر درمان هستیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۱۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام .لطفا برای یکبارم شده پیام من را بگذارید.آمار مبتلایان و مرگ و میر در ایران غیر واقعیه .۴ برابر کنید .باید آمار واقعی بگید که مردم رعایت کنند.موج چهارم شروع شده یک گزارش از بیمارستانهای تهران تهیه کنید .کشور انگلستان را از نظر امکانات با این مملکت مقایسه کنید واکسیناسیون هم خیلی وقت هست شروع شده.میزان مرگ و میر را ببینید .بعد جشنواره فیلم فجر .پیش فروش بلیط قطار برای ایام عید و....مطمئن باشید به حدی این موج جدید ویروس فاجعه درست میکنن که فرصت دفن کردن اجسادم نداشته باشید.بزار این متن را.
Pakistan
ماسک فراموش نشود اما گرانی.....
۱۶:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
تا وقتی که لحظه به لحظه و روز به روز گرانی بشود مردم را نمیشه از کوچه و خیابان جمع کرد و نشاند خانه .
بابا باید مسسسسسئله را ریشه ای حل کرد .
مردم اگر نان شبشون تامین باشه و دغدغه فردا را نداشته باشند مگه بیکارند بروند بیرون .
لطفا یک سری به بازار روزها و صف مرغ سر بزنید مگه کرونا نیست ؟پس کی قراره جنس ها و مایحتاج اصلی مرم ارزان شود ؟
عللللللللی بررررررررکت الله
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۶:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
واکسن مشترک با کوبا( پاستور) چی شد ؟
قرار بود تا پایان بهمن وارد کشور شود .
پس چی شد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
قرار بود اردیبهشت واکسیناسیون شروع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نیایش :
خدایا ما فقط تورو داریم هرچه زودتر این قوم ستمگر رو نابود کن .........
آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
شما همین متن رو دقت کنید لطفا
**** ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ نمونه ای که از دی و آذر سال قبل از بیماری آنفلوانزا نگه داشته بودیم، مجدد تست شوند زیرا می‌دانستم که دشمنان ما به دنبال این بودند که بگویند کانون کرونا، ایران بوده است. بر همین اساس این نمونه‌ها را مجددا تست کردیم و به جز سه نمونه در سراسر کشور که از ۲۳ بهمن به بعد بود، هیچ موردی از کووید در نمونه‌هایی که برای آنفلوانزا گرفتیم، دیده نشد. ****
نمونه ها مال آذر و دی بوده بعد سه مورد اونم 23 بهمن؟؟ دوم زمان گفتن ورود 27 (مطمئن نیستم ) بود؟؟ شما خندت نمیگیره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقای دکتر نمکی بیچاره و ما ملت بیچاره تر .....
بیدار باشیم
پس این محدودیت ها کجاست ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هدفتون چیه...؟؟؟؟؟
یک عده خائن به خاک و شهدا و مردم و ولایت فقیه ، میخوان با سیاستهای خارجی و داخلی ویران گرانه سیاسی و اقتصادی و بهداشتی و... ایران رو از داخل با تصمیماتشون تضعیف کنن و...
بخدا زشته...!!!!!!!!
" هیهات من الذله "
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
همه اش چرت وپرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اقای نمکی خوزستان اوموقع هم چن ماه طول کشید تا از وضعیت سیاه بیرون اومد بیشترین فوتی رو چن ماه فقط خوزستان داشت هیشکی از شما گلایه ای نداره شماها خیلی تلاش کردین بقیه وزیر وزرا اقدام خاصی واسه کنترل راهها زمینی وهوایی نکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آقای نمکی شما تنها وزیر دلسوز ایی کشور هستین ممنونیم از زحمات شما وارد شدین ویروس ب استان خوزستان مقصر بقیه مسوولین هستن شماها بارها تاکید کردید بایس قبل از اینکه بحران شه مرزا رو میبستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مسیولین بی لیاقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چرا با وجود مخالفت وزیر بهداشت مدارس در مقاطع ابتدایی و هنرستان باز شدند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام فرودگاهها برای سفرهای خارجی مثل ترکیه پر آدمه خبرشو خودتون گذاشته بودین خوب بود اینارم میگفتن آقای وزیر یعنی اینا که الان میرن ترکیه و میان ویروس نمیارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
جناب دکتر نمکی چرا در تهران همه جا باز است و محدودیتی وجود ندارد مگه ویروس انگلیسی سرایت و کشندگی بیشتری ندارد و طبیعتا بعلت هزینه بالای شناسایی این ویروس مشخصه که آمار بالاتر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
درودخدابربهترین وزیرکشورجناب دکترنمکی ،،،،چشم دشمنان داخلیش کورهرکه باشد اعضای دولتی خارجی وغیرو ،،
Qatar
سعید
۱۵:۱۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
یکسال وقت داشتید،که کرونا را مثل دیگر کشورها جمع وجور سامان دهی کنید یا مثل کشورهای مثل امریکا و انگلیس دنبال ایمنی گله ای باشدی ،ادرس غلط به مردم دادید،طوری رفتار کردید که هر شهر فکر کند شهر دیگر باعث شویعه کرونا در شهر و استانش شده،هنوز به همین روش ادامه میدهید ،کرونا در یک عروسی ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر بیداد می کند اما در محرم هیئه ۲۰۰۰ نفر جای ندارد،کرونا در جا های شمال بیداد می کند اما در ترافیک ۲۲ بهمن جایی ندارد،این دوگانگی سیاست های کرونایی شماست که مردم فکر می کنند شما کرونا را بزرگنمایی می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
باید کسی که اجازه ترددها را داده به اشد مجازات رساند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
زنده باد دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دکتر جان ما مردم میدونیم و دیدم هر وقت رفتیم بیمارستان هیچ وقت به ما نگفتن برای شما درمانی نداریم همیشه جواب گوی ما بودن ،من و همسرم هر دو کرونا گرفتیم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۰۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
همش دروغه هر موقع بخوان میتونن جلوشو بگیرند ولی نمیخوان میخوان کرونا رو تا انتخابات 1400 ریاست جمهوری کشش بدن همش دنبال اهداف سیاسی شون هستن نه به فکر مردم بعنوان مثال چرا در مورد کرونا انگلیسی تعلل کردید وگذاشتید وارد کشور بشه میدونید چرا؟؟ چون میخوان بار وارد کردن کرونا انگلیسی اثر بخشی واکسن های ایرانی رو از بین ببرن همین و بس!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
رعایت کنید ازتون کم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مگه میگذارن رعایت کنیم؟
مجبورمون می کنن بریم مدرسه و دانشگاه و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
یه حرف راست زده باشید همین مدیریت مرده شور خونه ست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا رحم کنه تازه می خوان برای عید مجوز سفر هم بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اونا هم مجوز سفر بدن خود مردم باید شعور و فهم داشته باشن که نرن مسافرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دولت جشنوار فجر را برگزاز میکنه تالار ها رو بازگشایی میکنه ،مدارس رو همچنین محدودیت ها رو برمیداره بعد ایشون میاد میگه شاهد گسترش بیماری هستیم!!
یکساله تمام همه این اتفاق ها تکرار شده
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
پس چرا استعفا نمیدی؟ و ندادید
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
استعفا تنها راه حل نیست، مردان مرد در سختیها صحنه رو خالی نمیکنند! انشاله که اینطور هست...
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
ک بجاش بی لیاقت ترا بیان؟ جناب نمکی حداقل یکم دلسوزی میکنه برای مردم اگ وزیر دیگه ای بود ایران وضعیت متفاوت تری نسبت به امروز داشت! شاید خودتم الان زنده نبودی!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
با سلام،از نزدیک شاهد تلاش کادر درمان بوده ام،درود بر این عزیزان که بدون هیچ چشمداشتی به بیماران خدمت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
شعار ندين برو واكسن بيار
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۰۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
فردا پسفردا واکسن مشکلی داشته باشه میگین لیاقت نداشته بررسی کنه واکن درست و مطمئن رو بین مردم پخش کنه:/ اونوقت جون ادمای بیشتری ب خطر میفته شاید روزانه هزاران نفر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
نمکی خیلی مرد خوب و کاربلدیه اگه به حرفاش گوش میدادن الان خیلی وضع بهتر بود خب اجازه هیچ کاری رو نداره و همه براش تصمیم میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۴۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
درسته چون کرونا رو سیاسی کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
در این مملکت همه مترسکند و افسارشان دست دیگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
افرین به شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
جناب وزیر خداقوت خسته نباشید! ما میدانیم، این قصه سر دراز دارد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر کاری نمی توانی بکنی بیا بیرون از وزارت حقایق رو به مردم بگو
پشت مصلحت قایم نشو
بیا به ابهامات این یکساله جواب بده
ننه من غریبم بازی درنیار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
زنده باددکتر نمکی پرتلاش ومهربان
ممنون زحمات شماوکادر درمان هستیم
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
لطفا سوال من رو جواب بدهید: چرا دقیقا بعد از ۲۲بهمن و برگزاری مراسمات آن ،این جدییت و تذکرهایِ جدی و ترس آور را به مردم انتقال میدهید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
قبلش هم میگفت کلا حرفا تکرایه یه ساله دارن میگن ولی کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
والا یه ساله دارن میگن مسافرت نرین،ماسک بزنین مواظب باشین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
آره به خدا مارو مسخره کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مگه بعد از اون کسی به تذکر ها گوش دادن
الانم خیلی ها ماسک نمیزنن و میگن من به کرونا اعتقادی ندارم
انگار دین و مذهب که اعتقاد داشته باشه یا نه
Qatar
سعید
۱۵:۲۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
چون ۲۲ تعطیل بود کرونا چند روزی رفته انگلیس استراحت الان برگشته رفیق انگلیسش هم همراهش اورده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
خیلی ساده هس
به خاطر گزارش غلط چین که هم آمریکا و هم کل دنیا دست کم گرفتند به گفته چین فقط ۱۹ درصد علامت دار بودن از این ۱۹ درصد مرگ و میر ۲ درصد علامت دارها هست از این دو درصد ۱۹ درصد ( یعنی ۳۸ از ۱۰۰۰۰ نفر ) چیزی نزدیک به ۷۰ درصد بیماری زمینه ای شدید دارند یعنی از آنفولانزا بهتره ویروس
Pakistan
ماسک فراموش نشود
۱۶:۰۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام
یکساله که وزیر بهداشت و کادر درمانی دارند تلاش می کنند و جانشان را کف دستشان گرفتند که به من و شما بفهمانند که با بد ویروسی طرف هستیم حالا شما دنبال چی هستید ؟ جشن ها و خرید های غیر واجب در بازارها و خیابان ها و مسافرت ها رو گذاشتید کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
یعنی تو نمیدونی چرا؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مگه مراسمی هم گرفتن امسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
یعنی خیلی این حرف قابل تامله که وزیر یه مملکت بیاد بگه من عملا هیچکاره ام....
Qatar
سعید
۱۵:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
مسئولی که اراده از خودش ندارد باید استعفا دهد تا مردم تکلیف خودشان را بدانند
دکتر نمکی در مقابل کرونا عاجز است چون فکر می کند می تواند با قدرت طبیعت که دست خداست مبارزه کند
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۰۰:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
با قدرت خدا مبارزع کند؟ میدونی چقدر ادم بخاطر وبا، انفولانزا، هپاتیت و... مردن؟ پس اونا مبارزه با قدرت خدا نبوده ابن بوده؟ خدا درد میده درمان هم میده! فقط ما ادماییم ک به صراط راست هدایت نمیشیم! مثل تو! وزیر اراده ندارد؟ یکم اون مغزتو بکار بنداز. محدوده عملکردی هر وزارت جداس! وقتی یه وزیر برای فیلم فجر اجازه صادر میکنه یا وزیر های دیگه خلاف نظر وزیر بهداشت عمل میکنن، بنظرت اراده ایشون ب چ دردی میخوره؟