سند ۳۸ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در مشگین شهر ابطال شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: سند ۳۸ هکتار از اراضی ملی تصرف شده در مشگین شهر ابطال و به بیت المال باز گردانده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: با پیگیری اداره منابع طبیعی شهرستان مشگین شهر و حمایت و صدور رای قاطع دستگاه قضایی استان اردبیل ۳۸ هکتار از اراضی ملی شهرستان مشگین شهر، که با سند سازی به تصرف افراد فرصت طلب در آمده بود، از دست سودجویان خارج و به بیت المال باز گردانده شد.

او افزود: با پیگیری‌های مستمر حقوقی و ارائه مستندات و اسناد متقن ۳۸ هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان مشگین شهر (لاهرود) که توسط سوداگران طبیعت و متجاوزین به انفال مورد تعدی و تصرف قرار گرفته و اقدام به اخذ سند شده بود، شعبه یکم تجدید نظر دادگستری استان حکم ابطال سند مالکیت به نام فرد خاطی (الف/الف) را صادر کرده و اراضی مذکور به دامن بیت المال باز گردانده شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل بیان کرد: برخورد بدون اغماض با سوداگران طبیعت و متجاوزین به انفال در دستور کار حافظان منابع طبیعی استان قرار دارد و با افراد فرصت طلب و کسانی که به اراضی ملی دست درازی می‌کنند قاطعانه برخورد خواهد شد.

هدایت از دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی مراتب را به شماه تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به صورت ۲۴ ساعته اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار