استاندار قم عنوان کرد؛

راه اندازی واحد‌های صنعتی راکد قم با کمک بخش خصوصی

سرمست از راه‌اندازی واحد‌های تعطیل و راکد صنعتی استان قم با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست استاندار قم امروز در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه، با اشاره به اثرگذاری تحریم‌ها بر روی مشاغل از جمله واحد‌های صنعتی گفت: بازدید از این واحد‌ها سبب شد تا در جریان طرح توسعه آن‌ها قرار گرفته و با در نظر گرفتن مصوبه ستاد تسهیلات، در جهت رفع موانع تولید و مشکلات صنایع اقدام کنیم.

سرمست با تأکید بر ضرورت حمایت از واحد‌های صنعتی در استان عنوان کرد: قرار بر این است که در هفته انجام بازدید، از یک واحد صنعتی دیگر در استان بازدید کرده و در جریان مشکلات آن قرار بگیریم.

استاندار قم عنوان کرد: خوشبختانه در جریان بازدید امروز تعدادی از واحد‌های راکد که از مدار تولید خارج‌شده بود با کمک بخش خصوصی به مدار تولید بازگشته و احیاء شده است.

سرمست تأکید کرد: با انجام بازدید از واحد‌های صنعتی استان در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر گامی مؤثر در جهت رفع موانع تولید برداریم.

استاندار قم در پایان سخنان خود افزود: امیدواریم بتوانیم با کمک بخش خصوصی و بخش دولتی مشکلات واحد‌های راکد و نیمه راکد استان را برطرف کرده و این واحد‌ها را به مدار تولید بازگردانیم.

گفتنی است در این برنامه از شرکت طوفان الکتریک تولیدکننده انواع آبگرمکن گازی، خورشیدی و برفی، شرکت شاهین موتور تولیدکننده انواع موتورسیکلت، شرکت گل صبا آذربایجان تولیدکننده محصولات لبنی بازدید به عمل آمد؛ همچنین شرکت البرز البرز نشان قشم تولیدکننده روغن موتور تصفیه اول نیز افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.