یک سال کرونایی با عملیات ویژۀ رسانه‌ای

عملیات ویژه رسانه‌ای صدا و سیمای مرکز بوشهر با گذشت یک سال از شیوع ویروس کرونا از مرز ۱۷۵ هزار دقیقه گذشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در یک سال گذشته از شیوع کرونا ۱۷۵ هزار دقیقه عملیات ویژه رسانه‌ای در این مرکز انجام گرفت که از این میزان، ۷۳ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۶۷ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس، ۳۱ هزار دقیقه در خبر و ۴ هزار دقیقه در فضای مجازی و در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش شده است.

سید حسین ناظر با گرامیداشت یاد و خاطره هشت شهید مدافع سلامت و ۸۸۰ قربانی کرونا در استان بوشهر، افزود: این مرکز برای ثبت و ضبط این وقایع ده‌ها مستند رادیویی، تلویزیونی و خبری و همچنین ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی ساعت سلامت را برنامه‌ریزی، تولید و پخش کرده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در این یک سال چهار مرحله امدادرسـانی و مواسـات و همـدلی مومنانه مردم نوع‌دوست استان بوشهر به صورت زنده از شبکه‌های سراسری و بین المللی پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، مصوبات بیش از ۱۲۰ جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، هیات‌های اندیشه ورز استانی منجر به برنامه سازی رسانه‌ای شده که اطلاع رسانی، آموزش، امید آفرینی و شادی و نشاط محور آن‌ها بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.