تیم پاس فاتح لیگ دسته یک والیبال شد

تیم والیبال پاس گرگان با شکست مس رفسنجان به مقام قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال مردان رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (سه‌شنبه) با ۲ دیدار به میزبانی خانه والیبال تهران پیگیری شد.

در دیدار نهایی این مسابقات، تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان که پیش از این سهمیه لیگ برتر سال ۱۴۰۰ را به دست آورده بودند، به مصاف هم رفتند و نماینده گرگان با شکست ۳ بر صفر حریف به مقام قهرمانی لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ دست یافت.

شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان در ۳ ست متوالی و با امتیاز‌های ۳۴ بر ۳۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسیدند تا مس رفسنجان به مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یک اکتفا کند.

محمدرضا درفش کاویان و مرتضی علائی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت یک ساعت و ۴۰ دقیقه طول کشید. محسن ترابی و نادر انصاری نیز ناظران داوری و فنی دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۹۹ بودند.

در دیدار رده‌بندی نیز که صبح امروز برگزار شد، تیم‌های ایرانشید چالوس و عقاب ملل اردبیل برای کسب مقام سومی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده چالوس با پیروزی ۳ بر ۲، به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

بدین ترتیب بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از ۲۴ آبان‌ماه با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه مقدماتی آغاز شده بود، امروز (پنجم اسفندماه) و پس از برگزاری ۱۵۹ مسابقه، با قهرمانی پاس گرگان به پایان رسید.

تیم‌های مس رفسنجان، ایرانشید چالوس و عقاب ملل اردبیل نیز مقام‌های دوم تا چهارم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار