معاون استاندار؛

سیستان و بلوچستان الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در کشور است

ثریا سیدزاده گفت: این استان در بخش‌های مختلف بویژه حوزه فضای مجازی الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در کشور است.

ثریا سیدزاده معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان   در نشست تجلیل از دستگاه‌های برتر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز اظهارداشت: برنامه توسعه فرهنگ سازمانی به صورت خاص شورای فرهنگی در بخش‌های نهادینه‌سازی فرهنگ کار، خدمت بی‌منت، خود کنترلی و انضباط اداری و اجتماعی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای مردم تعریف شده است.

اوبا بیان اینکه چهار سیاست ویژه از سوی رهبر معظم انقلاب در رابطه با فرهنگ‌سازی اداری تعریف و تاکید شده افزود: اجر نهادن به ارزش‌های اسلامی، کرامت انسانی، فرهنگ مسوولیت‌پذیری و پاسخگویی به ارباب رجوع از جمله آن‌ها است.

معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه یکسری اقدامات اساسی و شیوه‌نامه برای توسعه فرهنگ نماز تعریف شده بیان کرد: سه راهبرد مدیریتی، آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و ترویجی، حدود ۱۵ برنامه و ۶۸ اقدام اساسی در فرایند محوری برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.

او با بیان اینکه نماز زیباترین چهره ستایش و سپاس بشر از خدواند است خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ مطلوب اجرای هر برنامه و سنجش برنامه‌ریزی به منظور ارتقا فرهنگ نماز مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مدیر ستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: ستاد اقامه نماز استان در حوزه فضا مجازی بستر مناسبی را فراهم کرد و توانست سه هزار اثر نمازی را بارگذاری کند که این مهم در نوع خود بی‌نظیر است.

محمد سنجرانی افزود: سیستان و بلوچستان دامسال با ایجاد بسیاری از زیرساخت‌ها و اقدامات به عنوان استان برتر در امر اقامه نماز شناخته شده است.

در پایان از ۴۵ دستگاه شایسته سیستان و بلوچستان در حوزه فرهنگ اقامه نماز نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار