بانوان رزمی کار کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های کشوری یک نشان طلا و ۴ برنز به دست آوردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معصومه پراور نایب رئیس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی این استان از کسب پنج مقام انفرادی توسط تیم بزرگسالان استان در رقابت‌های رزمی آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور خبر داد.

معصومه پراور گفت: مسابقات رزم آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور در رده سنی بزرگسالان به صورت مجازی برگزار و تیم بانوان استان به یک مقام اولی و چهار مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

خانم پراور به نتایج انفرادی این مسابقات اشاره کرد و افزود: در فرم ۴ (هوت توی توما) این مسابقات معصومه محمدی با کسب مقام اول این مسابقات مشان طلای این مسابقات را به دست آورد.

او با بیان اینکه در رشته فرم دو (من توما) رقابت‌های رزمی آهنگ فدراسیون کونگ فو و هنر‌های رزمی کشور سعیده محمدی مقام اول را کسب کرد گفت: در فرم ۵ (کیو توما یانا) شبنم نیک نژاد بعد از ورزشکارانی از اصفهان و تهران به مقام سوم رسید.

پراور افزود: در رشته رزم آهنگ نانچیکو و در رزم آهنگ فرم ابداعی میترا نجات نژاد و زهرا افشوم از کهگیلویه و بویراحمد سوم شدند

او بیان کرد: در قسمت تیمی این مسابقات، کهگیلویه و بویراحمد بعد از تیم‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان به مقام چهارم تیمی مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.