لیگ فوتبال اروپا؛

آنتورپ و ناپولی برای انتقام بازی رفت، به مصاف حریفان می‌روند

مسابقات دور برگشت لیگ فوتبال اروپا، امشب با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شوند که در مهم‌ترین دیدار‌ها آنتورپ و ناپولی به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دور برگشت لیگ فوتبال اروپا از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه با برگزاری ۶ دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، تیم فوتبال آنتورپ بلژیک در ورزشگاه آیبروکس در کشور اسکاتلند به مصاف تیم رنجرز اسکاتلند می‌رود.

تیم فوتبال آنتورپ در بازی رفت با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف خود شکست خورد و علیرضا بیرانوند، دروازه بان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ در آن دیدار دچار مصدومیت شد که با انجام MRI مشخص شد که مصدومیت بیرانوند جدی نیست و به بازی امشب مقابل رنجرز می‌رسد.

ناپولی - گرانادا

تیم فوتبال ناپولی در بازی رفت مقابل گرانادای اسپانیا با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و شاگردان "گتوزو" برای جبران شکست در بازی رفت، پا به زمین بازی خواهند گذاشت.

تیم ناپولی در بازی اخیر خود در رقابت های سری آ ایتالیا مقابل آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورده است.

"لورنزو اینسینیه" کاپیتان تیم فوتبال ناپولی در خصوص دیدار مقابل گرانادا گفت: پس از باختی که  مقابل آتالانتا تجربه کردیم، اکنون باید این بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.

این بازی از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه در استادیوم "دیگو آرماندو مارادونا"  در شهر ناپل ایتالیا برگزار می شود.


بیشتر بخوانید


سایر دیدار‌های ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه امشب به شرح زیر هستند:

  • آرسنال  - بنفیکا
  • لیل - آژاکس
  • سالزبورگ - ویارئال
  • مولده -هوفنهایم

سایر بازی های امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شوند که در مهم ترین دیدار، تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم ستاره سرخ بلگراد خواهد بود.

در دور رفت، بازی این ۲ تیم با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. از  نظر کارشناسان تیم میلان می‌تواند از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد و از مهره‌های هجومی سرشناس خود مثل زلاتان ابرهیمویچ، ماریو مانزوکیچ و ساموئل کاستیخو استفاده کند.

منچستریونایتد - رئال سوسیداد

در دیگر بازی حساس، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و رئال سوسیداد از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه اولدترافورد رو به روی هم قرار می گیرند.

در بازی رفت،  تیم منچستریونایتد با گل‌های دانیل جمیز و مارکوس رشفورد و ۲ گلی که برونو فرناندز به ثمر رساند؛ توانست با نتیجه  ۴ بر صفر مقابل حریف خود به برتری دست یابد و به نظر کارشناسان فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستر یونایتد کار راحتی در بازی دور برگشت دارد.

سایر دیدار‌های ساعت ۲۳ و ۳۰ به شرح زیر هستند:

  • المپیاکوس - پی اس وی آیندهون
  • یانگ بویز - بایرن لورکوزن
  • کراسنودار - دیناموزاگرب
  • براگا - رم
  • اسلاویا پراگ - لسترسیتی
  • دیناموکیف -کلوب بروژ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار