مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان:

از پاشازاده شکایت می‌کنیم/ قرارداد او با ماشین سازی غیرقانونی است

مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان گفت:از مهدی پاشازاده به دلیل فسخ قرارداد یک طرفه با این باشگاه و پیوستن به تیم ماشین سازی تبریز شکایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،امیر عظیمی,مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان با ابراز تاسف در رابطه با اعلام خبر رسمی سرمربیگری مهدی پاشازاده در باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از مهدی پاشازاده بابت فسخ یک طرفه قرارداد و عقد قرارداد با ماشین سازی تبریز شکایت می شود و همچنین قرارداد ایشان با باشگاه ماشین سازی تبریز به علت داشتن قرارداد با باشگاه پاس همدان غیر قانونی است.

امروز اخباری مبنی انتصاب پاشازاده به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز منتشر شد.

امیر عظیمی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر این موضوع که مفاد قرارداد را رعایت کرده بودند گفت: در بندهای قرارداد با مهدی پاشازاده همه موارد رعایت شده است و جرایم سنگینی بابت فسخ یک طرفه قرارداد و عقد قرارداد با باشگاه در حین قرارداد با پاس دیده شده است و روند شکایت و گرفتن خسارت وارده به باشگاه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است پاس همدان روز گذشته در غیاب مهدی پاشازاده با نتیجه ۳-٠ از سد شهرداری بم گذشت و به مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور رسید.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
متاسفانه تیم پاس به دلایل مختلف روز به روز تضعیف شده ..مگر میشه یک سرمربی وسط کار با جایی دیگه قرار داد ببنده