کاهش شدید دمای شبانه در خراسان رضوی

دمای هوای شبانه در خراسان رضوی تا ۱۵ درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند کاهش محسوس میانگین دمای هوا همراه با وقوع بارندگی در مناطق مختلف این استان از امروز (چهارشنبه) آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها دمای هوا در  شب‌های آتی تا ۱۵ درجه زیر صفر کاهش می‌یابد.

  او افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز ۱۱ درجه کاهش دارد و فردا به یک درجه زیر صفر می‌رسد.


بیشتر بخوانید


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی  با بیان اینکه روند کاهش محسوس دمای هوا در خراسان رضوی تا صبح شنبه هفته آینده ادامه دارد ادامه داد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲ درجه سلسیوس بود که امشب با ۱۰ درجه کاهش به هشت درجه زیر صفر خواهد رسید و برای پنجشنبه شب نیز ۱۱ درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است.

آهنگرزاده بیان کرد: هم‌اکنون بارش‌های پراکنده برف و باران در نواحی شمالی خراسان رضوی آغاز شده و در طول امروز و فردا بر میزان این بارش‌ها بویژه بارش برف افزوده خواهد شد.

او تصریح کرد: طی فعالیت سامانه ناپایدار جوی در این استان که از عصر دیروز آغاز شده است، وزش باد شدید در بیشتر مناطق بویژه در مناطق جنوبی و جنوب شرقی استان همراه با بروز خسارت رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تأکید کرد: قوچان با کمینه دمای هوای هفت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

آهنگرزاده اظهار کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌های بردسکن، فریمان و تربت‌حیدریه با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//م.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.