روز مرد و تجلیل خادمان عتبات عالیات در اراک

به مناسبت ولادت امام علی (ع) از خادمان عتبات عالیات در اراک قدردانی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در مراسمی به مناسبت سالروز ولادت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب و روز پد و روز مرد از خادمان وخیران عتبات عالیات در اراک قدردانی شد.

دارابی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک گفت: تجلیل شده‌ها ۲۰ نفر ازخادمان و خیرین برادرِ ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اراک هستند که فعالیت‌های موثری در جهت جمع آوری نذورات و کمک‌های مردمی و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات داشته اند.

دارابی افزود: هدف از  این قدردانی ایجاد انگیزه درخامان به منظور استفاده از خدمات بیشتر این عزیزان در بازسازی عتبات عالیات است.

ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، در سال ۸۳ به امر رهبر معظم انقلاب و به دست سردار قاسم سلیمانی بنیانگذاری شد و در سه مرحله زدودن گرد غربت، ساخت و ساز حرم‌های نورانی و توسعه اعتاب مقدس در کشور عراق به اجرا درآمد.

استان مرکزی در زمینه بازسازی عتبات عالیات جزو ۱۰ استان برتر کشور است که در بیش از ۱۵۰ پروژه بزرگ و کوچک عتبات مشارکت داشته و در حال حاضر ۲۵۰ خادم برادر و ۱۲۰ خادم خواهر در ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.