برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه سرخس

همزمان با خجسته میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، رزمایش مواسات و همدلی با عنوان نهضت انتظار ۱ در سرخس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر بتویی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس در حاشیه آغاز ااین رزمایش گفت: با توجه به مشکلات ناشی از بیماری کرونا برای اقشار آسیب پذیر در سطح جامعه، طرح مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه با عنوان «نهضت انتظار ۱» با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

او افزود: در این طرح تعداد یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب و حبوبات شامل لوبیا، نخود، عدس به ارزش ریالی هر بسته چهار میلیون ریال آماده سازی و در بین نیازمندان شهرستان توزیع گردید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس ادامه داد: برای یک هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و چهارصد میلیون ریال هزینه شده است.

بتویی بیان کرد: همچنین ۲۰۰ تبلت دانش آموزش به ارزش ریالی هر دستگاه سی میلیون ریال تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند توزیع گردید.

او تصریح کرد: برای خرید ۲۰۰ دستگاه تبلت دانش آموزی اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال هزینه شده که امیدواریم آینده سازان ایران اسلامی در این شرایط بیماری کرونا، از آموزش‌های مجازی استفاده نموده و از تحصیل باز نمانند.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.