بخشودگی جرائم بدهکاران صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: جرائم واحد‌های بدهکار به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک بخشیده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: تداوم تحریم‌ها، شیوع ویروس کرونا و همچنین برخی مشکلات اقتصادی داخلی دشواری‌هایی را پارسال برای صاحبان کسب‌وکار‌ها رقم زد که باید در این شرایط سخت گام‌هایی برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برداریم.


بیشتر بخوانید


وحدت افزود: اقدامات ویژه‌ای برای مشتریان صندوق ضمانت سرمایه گذاری و صنعتگران و تولیدکنندگان در نظر گرفته شده که، اگر بدهکاران صندوق بتوانند اصل بدهی خود را تا پایان سال پرداخت کنند، جرائم آنان شامل بخشودگی شده و بدهی آن‌ها با نرخ ۱۴ درصد سالیانه محاسبه خواهد شد.


وحدت اضافه کرد: انواع ضمانتنامه پیمانکاری یا قراردادی (از جمله ضمانتنامه شرکت در مناقصه، پیش پرداخت و حسن انجام کار) بدون سپرده ودیعه، با حداقل وثیقه و ۵۰ درصد تخفیف در نرخ‌های کارمزد برای صنایع کوچک، صادر خواهد شد.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: امتیازات ویژه برای شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های صادرات محور در حوزه صنایع کوچک فراهم می‌شود که می‌توانند با مراجعه به صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از انواع خدمات آن از جمله صدور ضمانتنامه‌های اعتباری و ضمانتنامه‌های پیمانکاری با شرایط آسان به ویژه در بخش وثایق، استفاده کنند.


سیاوش وحدت تاکید کرد: نماینده صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در استان‌ها، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان می‌باشد که صنایع کوچک استان برای استفاده از خدمات این صندوق می‌توانند به شرکت شهرک‌های صنعتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.