پیامک‌های دریافتی هشتم اسفندماه؛

از واریز نشدن عیدی برای معلولان مستمری بگیر تا تاخیر در تحویل خودروی سایپا

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم اسفندماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۸۶۷۹....۹۱۱: چرابه معلولان مستمری بگیر عیدی تعلق نمی‌دهند؟ خانواده‌های معلول هرکدام صاحب چند فرزندهستند. لطفا پیگیری کنید. تشکرمحمدی ازقیدار


۵۹۸۵....۹۱۱: سلام با عرضه معذرت من راننده آژانس هستم ازساری همیشه مابه التفاوت بنزین روبرای من وهمکارانم واریز می‌کردند، ولی متاسفانه دی وبهمن برای من وده تا از راننده‌های آژانسمان را واریز نکردند اتحادیه هم می‌رویم سرمیزنیم می‌گویند ما خودمان هم خبر نداریم خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۶۶۲۱....۹۳۷: با سلام، خواهش می‌کنم سازمان ملی کرونا وارد عمل شود تا کنکور دکتری را به تعویق بیندازد، ما نگران خانواده هایمان هستیم، یک سال وقت گذاشتیم درس خواندیم و حال در این شرایط که مکان‌های برگزاری امتحان با سرد شدن هوا قابلیت تهویه ندارند، دکتر نمکی به داد داوطلبان دکتری برسید.


۶۳۸۲....۹۱۷: باسلام واحترام. احتراما خواهشمند است عیدی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی زودتر واریز نمایید باتشکروسپاس


۷۸۷۱....۹۱۶: این سودسهام عدالت، راکه شرکتها واریزکردند چراسازمان خصوصی سازی واریز نمی‌کند؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۷۸۳۷....۹۱۴: با عرض سلام ما در طرح فروش فوق العاده شرکت سایپا شرکت و قرار شد حداکثر تا ۳ ماه ماشین تحویل گردد. بعد از گذشت ۴ ماه هنوز هیچ خبری نیست و این درحالی است که همه پول را نقد گرفتند و همچنین کارشناسان گروه می‌گویند بابت تاخیر هیچ غرامتی پرداخت نمی‌شود این در حالی است که در قرارداد درج شده است بعد از ۳ ماه شرکت باید دیرکرد هم بدهد. حتی از ما تعهد گرفتند که ماشین را بدون پخش تحویل می‌دهیم. لطفا پیگیری نمایید. ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار