لیگ برتر والیبال؛

پیروزی گنبدی‌ها در نبرد حساس با ارومیه

شهرداری گنبد در دیدار برگشت مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی سوم کشیده شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (جمعه) با برگزاری ۲ دیدار در سالن فدراسیون والیبال به پایان ‌رسید.

در نخستین مسابقه امروز، تیم های والیبال شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند و شاگردان عظیم جزیده توانستند با شکست ۳ بر یک شهرداری ارومیه، سرنوشت تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی را به بازی سوم بکشانند.

شاگردان پیمان اکبری که از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها هستند، در این بازی تنها در ست دوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند و در ست‌های اول، سوم و چهارم با ثبت امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شهرداری گنبد شدند تا ۲ تیم برای بازی سوم در روز یکشنبه به میزبانی شهرداری ارومیه آماده شوند.

در این بازی تیم شهرداری گنبد در مجموع ۹۴ پوئن شامل ۵۳ امتیاز حمله، ۱۲ امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس و ۲۸ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد.

در طرف مقابل شهرداری ارومیه هم ۸۸ پوئن شامل ۵۱ امتیاز حمله، ۱۳ امتیاز دفاع و ۲۴ امتیاز از اشتباهات بازیکنان گنبد کسب کرد.

ادریس دانشور، بازیکن تیم شهرداری گنبد با کسب ۲۰ پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و مسعود غلامی هم با کسب ۱۴ پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.

بازی ۲ تیم به مدت ۲ ساعت و ۹ دقیقه طول کشید و طی آن ادریس دانشور، بازیکن شماره ۷ شهرداری گنبد در ست دوم بازی کارت زرد دریافت کرد.

امید فولادی‌وندا و مرتضی حسن‌علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. محسن ترابی و محمد ابراهیم‌زاده هم تیم نظارت داوری و فنی مسابقه را تشکیل دادند.

تیم شهرداری ارومیه در بازی نخست با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل گنبدی‌ها به پیروزی رسیده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، پلی آف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار