تسلیت مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت وفات حضرت زینب (س)

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با صدور پیامی وفات حضرت زینب (س)، اسوه صبر و بردباری در واقعه عاشورا را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز به مناسبت وفات حضرت زینب (سلام الله علیها) پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

امروز، روز گریه‌های غریبانه است. روز گریستن بر غم‌های بی انتهای اسطوره اندوه است. همان بانوی بزرگواری که آواز سرخ کربلا با نوای او به گوش تاریخ رسید. همان دلاور زنی که کاخ استبداد یزیدیان با نطق آتشین او به لرزه در آمد.‌ای زینب (سلام الله علی‌ها)!‌ای معمار تاریخ!‌ای صبوری سربرافراشته از هجوم زنجیر‌ها!‌ای قهرمان، تو که خود وسعتی به اندازه همه سوگ‌های آفرینش داشتی، تو که خود دریای بیکران اشک را، ساحل بودی، چگونه ما را در آتش سوگ خود وا می‌نهی و می‌وری؟ آتش سوگ خود وا می‌نهی و می‌روی؟ آتش اشک‌های گرانبهای تو در ماتم ستاره‌های کربلا آنقدر جانسوز بود که راه را بر اشک بست. چگونه بر تو بگرییم که اشک را تو آبرو دادی و گریه را تو گریستن آموختی؟

اکنون پرچم‌های سیاه بر نامت گریه می‌کنند و آسمان کربلا در غم هجران تو حماسه هایش را پیش رو می‌آورد، ۱۵ رجب سالروز وفات عقیله بنی هاشم، دردانه علی ابن ابیطالب (علیه السلام) و خواهر گرانقدر سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین و قمر منیر بنی هاشم (علیهم السلام) حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) بر زائران و پیروان حضرتش تسلیت باد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.