کلاه‌کج در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخلاف تصور، اصولگرایان پیشتاز انتخابات ۱۴۰۰ نخواهند بود/ حضور جبهه‌های متعدد درون جریان اصولگرا به ضرر این جریان خواهد شد

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی نکاتی را درباره انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد.

حسین کلاه‌کج سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت درون جریان اصولگرایی برای انتخابات سال آینده گفت: با توجه به گرم شدن تنور انتخابات و گرم شدن فعالیت احزاب در فضای سیاسی کشور و وضعیت کشور نکته مهم این است که چه‌طور می‌توان اعتماد از دست رفته مردم را مجددا بازگرداند.

او ادامه داد: باید در نظر گرفت که در سال ۹۸ جریان اصولگرا توانست با وعده‌هایی نظیر احیای گفتمان انقلابی، اعتماد مردم را به دست آورده و یک مجلس همگون را شکل دهد و توفیقات خوبی هم در این زمینه به دست آورد.

کلاه کج افزود:، اما بر خلاف آنچه که تصور می شد، بر خلاف عملکرد دولت فعلی که حمایت تمام قد اصلاحات به خصوص حزب کارگزاران سازندگی را در پی داشت و گمان این می رفت که جریان اصولگرایی پیشتاز انتخابات آینده باشد، شاهدیم که این معادلات با فعالیت جریان اصلاح طلب و همچنین برخی شخصیت‌های اصولگرا کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

فعال اصولگرا خاطر نشان کرد: به بیانی دیگر باید گفت اگر اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو موفق نباشند، دست کم توفیقی برای جریان اصولگرا نیز متصور نیستم و ممکن است شخصی با گرایش مستقل وارد پاستور شود.

او تصریح کرد: در حال حاضر جبهه‌ها و ائتلاف‌های بسیاری در جریان اصولگرا در حال شکل گیری است که نه به نفع اصولگرایان است و نه به نفع مصالح کشور و مردم، لذا علاج درد مردم و مشکلات کشور در همگرایی همه نیرو‌های دلسوز این کشور است، موضوعی که بار‌ها هم مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی گفت: باید دید که چه شخصی و با چه تیمی چاره مشکلات کشور را دانسته و در تلاش برای حل آن خواهد بود؛ این تیم را هم نباید به صورت خودی و غیر خودی دید.

او افزود: حزب ما در این انتخابات شیوه مستقلی نخواهد داشت و به صورت جدی با شورای وحدت اصولگرایان در حال همکاری است و در صدد بوده که با نشان دادن نقاط مشترک این ائتلاف‌ها همگان را به وحدت تشویق کند. در حال حاضر ائتلافی تحت عنوان ائتلاف وحدت ملی متشکل از جوانان با انگیزه کشور در حال فعالیت در جهت پیشبرد منافع ملی است.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
از اصولگرایان فقط قالیباف قابلیت اینو داره که بتونه ارای زیادی رو جمع کنه و رئیس جمهور بشه مابقی با این که خیلی انسان های خوب و باهوشیم هستن ، ولی ظرف رای های محدودتری نسبت به این چهره دارن بخاطر همین هم هر کسی جز قالیباف بیاد به احتمال زیاد شکست میخوره خصوصا اگه کسی مثل دکتر احمدی نژاد و چهره های دیگر مردمی تو این رای گیری حضور داشته باشن اینکه قراره کی رئیس جمهور بشه رو خیلی چالش برانگیز میکنه .
Iran (Islamic Republic of)
tat
۱۱:۵۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
اصول گرایی که دنبال اصلاح خود نباشد آن اصول گرایی ارزش ندارد وقتی توبه در قرآن می آید یعنی بشر باید دائم دنبال اصلاح خود باشد و از آن طرف اصلاح طلبی که اصول دینی خود را زیر پا بگذارد بدرد جامعه اسلامی نمی خود - با این گفته ابدا اصول گرایی و اصلاح طلبی معنی نداد فقط مردم را سر کار گذاشته اند .
آخرین اخبار