خاص‌ترین ون جهان به لوکس‌ترین لیموزین تبدیل شد + فیلم

کلاسن شرکت خودروسازی آلمانی، ونی از شرکت مرسدس بنز را تبدیل به لیموزینی لوکس کرده است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، Klassen یک شرکت آلمانی است که در ساخت ون‌های فوق العاده لوکس و زره پوش تخصص زیادی دارد و این شرکت حاضر نیست با هر شرکتی کار کند. این شرکت وسایل نقلیه برتر را به خود اختصاص داده و آن‌ها را به لیموزین‌های کششی لوکس تبدیل می‌کند که پاسخگوی خواسته‌های بالاترین سطح مشتری هستند.

در داخل این خودرو مسافران یک مانیتور صفحه تخت بزرگ با سیستم پخش چندرسانه‌ای پلی استیشن ۴، میز‌های تاشو اتوماتیک، دستگاه قهوه ساز، رطوبت ساز، تلویزیون، گاوصندوق بیومتریک برای اشیا با ارزش و موارد دیگر مشاهده خواهید کرد، علاوه بر این، تمام امکانات داخلی این خودرو را می توان از طریق iPad از راه دور کنترل کرد.

 ساموئل کلاسن مدیر کلاسن، در خصوص این خودرو خاص توضیح می دهد: معمولاً زمان ساخت ون ۳ تا ۴ ماه طول می‌کشد. بستگی به این دارد که مشتری دوست دارد چه گزینه‌هایی داشته باشد. گاهی اوقات ما از مشتریان درخواست نصب توالت، سیستم‌های چندرسانه‌ای ویژه یا کنترل‌های اضافی را داریم. گاهی اوقات آن‌ها می‌خواهند کل فضای داخلی را با چرم مخصوص پوشانده باشند، ما همچنین در محدوده محصولات خود خودرو‌های کششی و زرهی داریم. زمان ساخت اتومبیلی از این دست تقریباً یک سال به طول می‌انجامد.

عید/خاص ترین ون جهان که به لوکس ترین لیموزین تبدیل شد + فیلم

ساموئل گفته است: گرانترین وسیله نقلیه‌ای که در حال حاضر می‌سازیم، ریزروور اتوبیوگرافی است. ما آن را ۱ متر کشیده ایم، زره پوش کرده ایم و گزینه‌های زیادی را برای سفر راحت و لوکس اضافه می‌کنیم، قیمت این خودرو بیش از ۱ میلیون یورو است. ما همچنین فناوری جدید خود را که قبلاً آن را توسعه داده ایم، نصب خواهیم کرد تا فضای داخلی با کنترل صدا کنترل شود.  مشتریان ما رئیس جمهور، افراد مشهور و تاجران بزرگ فهرست شده در لیست فوربس هستند.

عید/خاص ترین ون جهان که به لوکس ترین لیموزین تبدیل شد + فیلم

برای ساخت این لیموزین لوکس، با یک ون مرسدس بنز معمولی شروع به کار می‌کنند، سپس آن را از وسط خرد می‌کنند، یک قسمت میانی کاملاً جدید اضافه می‌کنند و همه را درست مثل یک لیموزین کششی ،دوباره جمع می‌کنند. از آنجا که برای انجام هر کاری لازم نیست که بلند شوید، تقریباً همه چیز توسط یک برنامه کاربردی کنترل می‌شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار