منفی بودن آزمایش کرونای بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: آزمایش کرونای همه بازیکنان و مجموعه این تیم قبل از بازی با فولاد خوزستان منفی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیرحسین شریفیان پور پزشک تیم ذوب آهن اصفهان گفت: روز گذشته همه بازیکنان مربیان و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مورد آزمایش کوید ۱۹ قرار گرفتند و پاسخ کلیه تست‌ها منفی شد.

او اظهار کرد: در نیم فصل اول مسابقات و پس از سفر به آبادان در شرایط کرونایی تعدادی از بازیکنان ما به این ویروس مبتلا شدند که پس از بازگشت باوجود رعایت شیوه نامه های بهداشتی به صورت اپیدمی در تیم ما شیوع پیدا کرد.

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصریح کرد: در بازی با شهر خودرو در کل ۱۳ بازیکن در اختیار داشتیم و نگرانی ما از این است که این اتفاق بازهم برای ما تکرار شود.

او اظهار کرد: کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، اما چه تضمینی وجود دارد که افرادی که در این سفر با آن‌ها در تماس هستیم این شیوه نامه ها را رعایت کرده باشند.

شریفیان پور گفت: عوامل برگزاری مسابقه، ترانسفر، افراد حاضر در فرودگاه و افرادی که در هتل‌ها حضور دارند و آن هم در شرایطی که خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته خطر آفرین است.

پزشک تیم ذوب آهن اصفهان افزود: علاوه بر بازیکنان و عوامل تیم خانواده آن‌ها نیز نگرانی‌های زیادی بابت حضور تیم در خوزستان دارند و این ایام را با استرس سپری می‌کنند.

او تصریح کرد: مکاتبات خود را در این زمینه با فدراسیون فوتبال انجام داده‌ایم وامیدوار هستم که این بازی هم ختم به خیر شود.

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان دوشنبه ۱۱ اسفند امسال در مرحله برگشت لیگ برتر در اهواز برگزار می‌شود.

تیم ذوب آهن اصفهان در نیم فصل دوم لیگ برتر با هدایت مجتبی حسینی در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارد.

این تیم هم اکنون با ۱۱ امتیاز در رتبه چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.