تولید موتورسیکلت‌های Buell بعد از ۱۲ سال وقفه

شرکت بیول پس از یک دهه توقف با تولید ۱۰ مدل موتور جدید به بازار بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کارخانه ساخت موتورسیکلت‌های Buell مستقر در میشیگان از خواب ۱۲ ساله بیدار می‌شود و قصد دارد حداقل ۱۰ مدل را تا سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه کند؛ این شرکت در سال ۲۰۰۹ پس از رکود اقتصادی به طور غیر رسمی بسته شد.

کارخانه ساخت این موتورسیکلت توسط Erik Buell Racing (EBR) Motorcycles خریداری و دوباره زنده شد. هم اکنون تمرکز بیول روی سرعت است. این شرکت تولیدات مبتنی بر پلتفرم ۱۱۹۰ را در تأسیسات Grand Rapids، میشیگان، از سر گرفت. این محدوده شامل 1190RX، 1190SX و یک مدل آفرود به نام 1190HCR است.


بیشتر بخوانید


مشخصات موتورهای جدید

موتورسیکلت Hammerhead 1190RX  از یک V-twin 72 درجه 1، ۱۹۰ سانتی متر مکعب بهره می‌برد. این پیشرانه ۱۸۵ اسب بخار در ۱۰، ۶۰۰ دور در دقیقه و ۱۰۲ پوند فوت گشتاور در ۸، ۲۰۰ دور در دقیقه را ارائه می‌دهد، ارقامی که با توجه به وزن دوچرخه ۴۱۹ پوند بدون سوخت بسیار چشمگیر هستند. با در نظر گرفتن این اعداد، یک قسمت مهم سیستم ترمز است که شامل روتور‌های ۱۵.۲ اینچی جلو است که توسط کولیس‌های هشت پیستون گرفته شده‌اند. خریداران می‌توانند یک لایه فیبرکربن برهنه یا تعدادی از رنگ‌ها را خودشان انتخاب کنند.

تولید موتورسیکلت‌های Buell بعد از ۱۲ سال وقفه.

در حالی که 1190RX برای پیست های خانگی مناسب است، 1190SX بیشتر یک مدل خیابان محور است، اگرچه از همان موتور نیرو می‌گیرد. تکامل همه جانبه ۱۱۹۰ به نام Super Touring باید در سال ۲۰۲۳ به این ترکیب بپیوندد.

بیول خاطرنشان کرد که در بخش superbike گیر نکرده است. این مجموعه مدل‌های خود را به مدل‌های خاکی، دو اسپرت، تور‌های مسافرتی و کروزر گسترش خواهد داد و موتور‌هایی با جابجایی متوسط ​​و کوچک را به چرخه تولید اضافه می‌کند تا موتورسیکلت‌های آن برای مخاطبان بیشتری قابل دسترسی باشد.

تولید موتورسیکلت‌های Buell بعد از ۱۲ سال وقفه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سلام قیمت چند
آخرین اخبار