استقبال شهروندان از بازار‌های جدید میوه و تره بار

راد گفت: ۸بازار جدید میوه و تره بار در روز اول افتتاح، پذیرای ۱۰ هزار شهروند بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در روز اول افتتاح از ۸ بازار جدید میوه و تره بار  ۱۰ هزار شهروند از آن ها خرید کردند.

این استقبالِ دور از انتظار در روز نخست بهره‌برداری از بازار‌های جدید میوه و تره بار، نشان‌دهنده نیاز محلات میزبان بازار‌ها و مطالبه اهالی این محله‌ها است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از گشایش‌های تازه در توسعه بازار‌های میوه و تره بار خبر داد و گفت: ۱۱ بازار جدید تا فروردین ۱۴۰۰به بازار‌های موجود میوه و تره بار اضافه می‌شود، ضمن اینکه مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد بازار‌های میوه و تره بار در سال آینده به ۲۷۰ مرکز افزایش خواهد یافت.

 راد با اعلام اینکه عرضه فرآورده‌های کشاورزی و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین میوه و تره بار تا قبل از ورود کرونا روزانه بالغ بر ۴ هزار تُن بوده، افزود: این میزان با ۲۵ درصد افزایش، در حال حاضر به بیش از ۵ هزار تُن در روز افزایش یافته است.

گفتنی است، ۸ بازار جدید میوه و تره بار روز گذشته از سوی شهردار تهران به صورت مجازی، رسماً افتتاح و هر ۸ بازار با استقبال قابل توجه شهروندان روبه‌رو شدند که بیشترین مراجعه در بازار میوه و تره بار شهرک قدس به ثبت رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار