معرفی برترین‌های استارتاپ ملی پرورش پرندگان زینتی در ساوه

با داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی برترین‌های استارتاپ ملی پرورش پرندگان زینتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با داوری آثار راه یافته به مرحله نهایی استارتاپ ملی پرورش پرندگان زینتی در ساوه ایده‌ها و طرح‌های اول تا سوم مشخص و معرفی شدند.

در نتیجه داوری ایده‌ی پرورش گل یاسمین و طرح پرورش حشره میلورم جهت تغذیه‌ی پرندگان از کاشان مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و طرح‌های راه اندازی سالن طوطی سانان از ساوه و سایت و نرم افزار پرندگان زینتی از مشهد و تولید مکمل‌های غذایی از اصفهان هم به طور مشترک عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.


امین صالحی دبیر برگزاری استارتاپ ملی پرورش پرندگان زینتی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با فراخوان داده شده که با استقبال کم نظیر علاقمندان در کشور مواجه شد، ۳۶ اثر در زمینه‌ی ایده‌های مورد نظر به دبیرخانه‌ی این استارت آپ ارسال شد که ۱۱ اثر توانستند به مرحله‌ی پایانی راه پیدا کنند.

امین صالحی افزود: با توجه به اینکه ساوه یکی از مراکز پرورش پرندگان زینتی در ایران است هدف از برگزاری این استارتاپ ضرورت بکارگیری علم روز در این عرصه بود.

 

یزدی رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری ساوه هم گفت: این رویداد ملی استارت آپیِ مجازی با آشناسازی علاقه‌مندان با پرورش پرندگان زینتی، امکانات و توانمندی‌های این صنعت و ایجاد ارتباط میان ایده پردازان و فعالان و پرورش دهندگان انواع پرندگان زینتی گامی در راستای توسعه پیشرفت و ایجاد درآمد برای متقاضیان و علاقه‌مندان مشاغل خانگی و صنایع کوچک در کشورمان برداشته شد.

یزدی افزود: با برگزاری کلاس‌های آموزشی و حضور علاقمندان در این رویداد ملی، بستر‌های لازم برای ایجاد رشته تحصیلی در زمینه‌ی پرورش پرندگان زینتی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ساوه مهیاست و در حال بررسی اخذ مجوز‌های لازم برای علمی کردن این حرفه هستیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.