مهمترین اخبار رادیو و تلویزیون در دی ۹۹؛

از انصراف اکبر عبدی در «نون خ ۳» تا واکنش احسان علیخانی به خودکشی مهمان «ماه عسل»

دی ماه شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دی ماه  شاهد اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی در رادیو و تلویزیون بودیم که در مورد هر یک از مهمترین و پر بیننده‌ترین برنامه‌ها مطالبی را ارائه خواهیم کرد:

رضا رشیدپور و باربد بابایی مجریان شب یلدای شبکه سه

شبکه سه سیما در شب یلدای امسال، برنامه «زوجی نو» با اجرای باربد بابایی و «سیم آخر» با اجرای رشید پور را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

«زوجی نو» به تهیه کنندگی حامد خانی مسابقه‌ای در راستای شناخت و تعامل میان زوجین، بازنمایی خلاقیت زوجین و نگاهی نو به زندگی، مدیریت بحران در زندگی، کسب در آمد و ترویج استفاده از کالای ایرانی، مدیریت اقتصاد خانواده و... با نگاه خانواده محور که این روز‌ها از شبکه سه سیما در حال پخش است.

همچنین مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با اجرای رضا رشیدپور و تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

دی

واکنش تهیه کننده «گاندو» به انتقادات وزیر امور خارجه

مجتبی امینی تهیه کننده سریال گاندو به مصاحبه اخیر ظریف واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: گاندو علیه آمریکا و جاسوسی که علیه ملت ایران کار می‌کرد، بود.

او ادامه داد: حالا اینکه وزیر محترم امور خارجه احساس کردند علیه ایشان بوده جای سوال دارد؟!

محمدجواد ظریف روز گذشته به روزنامه همدلی گفته بود که «اطلاعات سپاه جایی است که سریال گاندو را علیه من ساخته است.»

دی

رادیو انقلاب راه اندازی شد

 در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت معاونت صدای رسانه ملی شبکه رادیویی انقلاب با شعار صدای گفتمان انقلاب اسلامی و با هدف تبیین و ترویج گفتمان امامین انقلاب اسلامی امروز با حضور موسوی مقدم قائم مقام رسانه ملی، علی بخشی زاده معاون صدا و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما رادیو انقلاب افتتاح شد.

دی

حضور اکبر عبدی در «نون خ ۳» منتفی شد

آقاخانی با اشاره به بازی اکبر عبدی در این فصل سریال گفت: اکبر عبدی هم قرار بود در این فصل کنارمان باشد، اما به دلیل مشکلاتی که پیش آمد، خودشان دوست نداشتند که در کار حضور داشته باشند.

دی

واکنش احسان علیخانی به خودکشی مهمان «ماه عسل»

سال‌ها پیش رضا پسر بچه‌ای از کودکان کار مهمان برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی شد؛ چند روز پیش خبر خودکشی او رسانه‌ای شد و واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت.

رضا همان پسری است که چند سال پیش در برنامه «ماه عسل» زیباترین جمله را گفت؛ وقتی علیخانی از او پرسید «تو الان آرزوت چیه؟» رضا جواب داد: «من هیچ آرزویی ندارم، چون وقت نکردم بهش فکر کنم؛ صبح تا شب سر کار بودم و اصلاً نتونستم به آرزوهام فکر کنم.»

علیخانی در واکنش به این اتفاق در صفحه مجازی خود تصویری از حضور رضا در زمین فوتبال و صحنه تئاتر منتشر کرد.

دی

«پایتخت ۷» ساخته نمی‌شود

محسن تنابنده بازیگر و نویسنده سریال «پایتخت» با انتشار پستی در فضای مجازی از ساخته نشدن قسمت هفتم «پایتخت» خبر داد.در حالی که این روز‌ها خبر حذف و اضافه برخی بازیگران «پایتخت» اعلام می‌شد و عوامل آماده تولید سری جدید آن بودند، اما شایعاتی مبنی بر دریافت دستمزد‌های میلیاردی محسن تنابنده مطرح شد که در نهایت دلخوری این بازیگر را در پی داشت.

دی

آقاخانی، مجری «پنج ستاره» شد

فصل جدید «پنج ستاره» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما، قرار است با تغییرات بسیاری در فرم و شکل از هفته آینده روی آنتن برود.

سری جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه کنندگی محمد قنبری این روز‌ها در حال تولید است. ابوالفضل آقاخانی مجری این از برنامه «پنج ستاره» است. پیش از این قرار بود، علی انصاریان مجری برنامه باشد، اما به دلیل بازی وی در یک فیلم، این اتفاق رخ نداد.

دی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.