سرپرست کمیته داوران درباره انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون اصفهانیان، سرپرست کمیته داوران  فدراسیون فوتبال کشورمان درباره انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: با توجه به این که مجمع از ارکان اصلی فدراسیون فوتبال است، باید به رای آن‌ها که عزیزی خادم بوده، احترام بگذاریم و از همه‌ اعضا بابت برگزاری سالم انتخابات تشکر کنیم. به عزیزی خادم بابت انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون تبریک می‌گویم.

اصفهانیان درباره حضور خود در انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به رد صلاحیتش در این انتخابات گفت: دلیل این رد صلاحیت را نمی‌دانم و خودم هم تعجب کردم. باید از دوستانی که این تصمیم ر اگرفته اند، دلیل را جویا شویم.

او ادامه داد: به هر حال هر تصمیمی گرفته شود، ما به آن احترام می‌گذاریم؛ اما انتظار نداشتم که چنین اتفاقی برای من پیش آید.

اصفهانیان درباره انتخاب نشدن علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: علی کریمی از اسطوره‌های فوتبال کشور ما است، اما تصمیم گیرنده مجمع بوده و در کل فضای انتخابات فضای سالم و پاکی بود.

او درباره دلیل مخالفت نکردن خود با قرارداد ویلموتس که توسط مهدی تاج، ریاست سابق فدراسیون فوتبال بسته شده بود، گفت: ما به تاج تفویض اختیار کرده و همه چیز را به او سپرده بودیم. ما تنها قرارداد را امضا کردیم و این که می‌گویند این قرارداد ایراد حقوقی دارد، آن را باید افرادی که در فدراسیون فوتبال مسئول پرونده‌های حقوقی هستند، تعیین کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار