سونی کارت ذخیره سازی PS5 را در تابستان امسال عرضه می‌کند

شرکت سونی در تابستان امسال امکان استفاده از کارت ذخیره سازی کنسول PS5 را مهیا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بالاخره در تابستان سال بعد گیمرها فرصت خواهند داشت فضای ذخیره سازی کنسول PS5 خود را گسترش دهند. بروزرسانی میان افزار به بازیکنان این امکان را می دهد تا با استفاده از محل قرار گیری کارت حافظه ، فضای ذخیره سازی کنسول را ارتقا دهند. با این کار گیمرها می‌توانند بازی های PS5 بیشتری را ذخیره و بازی کنند. نگرانی در مورد افزایش دما می‌تواند همان چیزی است که عرضه زمان بازی را به تأخیر انداخت.

 با بروزرسانی سیستم عامل امکان استفاده از فن‌های داخلی با سرعت بالاتر ، امکان استفاده از کارت حافظه M.2 SSD امکان پذیر است. نگرانی در مورد گرمای بیش از حد عاملی برای عدم امکان ایجاد شکاف در هنگام راه اندازی بود و کاربران نمی‌توانند بازی‌های PS5 را روی درایو خارجی انجام یا ذخیره کنند. از این درایوهای قدیمی تنها می‌توان برای ذخیره و انجام بازی های PS4 استفاده کرد.

کنسول PS5

محدودیت در استفاده از کارت ذخیره سازی PS5

کاربران قبل از خرید باید منتظر بمانند تا شرکت سونی فهرستی از واحدهای NVMe SSD که به طور رسمی تأیید شده‌اند را منتشر کند، چرا که  هنوز هم قیمتشان بسیار بالاست و در همه مدل ها کار نمی‌کند و باید بتوانند به سرعت درایو دائمی نصب شده در سیستم اجرا شوند، به این ترتیب PS5 قادر به بارگیری سریع بازی ها است و همچنین باید از لحاظ بدنی در کارت حافظه قرار بگیرد. کنسول Xbox Series X | S از یک درایو مشابه استفاده می‌کند ، اما همچنین دارای یک کارت اختصاصی است که در روز راه اندازی فعال شد. در حال حاضر ، فقط Seagate درایو را ایجاد می‌کند ، اما این هم  می‌تواند تغییر کند.

اندازه پرونده‌های بازی مطمئناً بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، در حالی که ظرفیت ذخیره سازی در کنسول ها نسبتاً راکد مانده است. کنسول PS5 با یک SSD 825 گیگابایتی همراه است اما فقط حدود 667 گیگابایت حافظه قابل استفاده است. به عنوان مثال اگر یک مدل PS4 500 گیگابایتی داشته باشید ، دیگر نمی توانید نسخه های به روز شده Call of Duty: Black Ops Cold War and Warzone با Modern Warfare را همزمان روی سیستم داشته باشید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار