نقش مهم عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات سالم

استاندار لرستان گفت: عوامل اجرایی انتخابات نقش مهمی در برگزاری سالم این رویداد دارند بنابراین باید وظایف خود را به درستی و کامل انجام دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،سیدموسی خادمی،استاندار لرستان روز یکشنبه در نشست مشترک با معاونین استاندار، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات لرستان افزود: تسلط عوامل اجرایی بر قوانین انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

او نیرو‌های اجرایی را از عوامل مهم انتخابات عنوان کرد و افزود: شناسایی و انتخاب عوامل حاضر در فرآیند انتخابات بسیار مهم است و باید این افراد با رعایت اصول و قوانین نسبت به وظایف خود عمل کنند.

او اظهار کرد: جلسات و نشست‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا تا زمان برگزاری، با هدف شناسایی و رفع مشکلات ادامه خواهد داشت.

او با تاکید بر برگزاری مقتدرانه و بی طرفانه انتخابات تصریح کرد: استفاده از تجربیات انتخابات گذشته، شناسایی و رفع نقایص و تهدیدات احتمالی و آموزش عوامل اجرایی از مهمترین نکاتی است که در برگزاری انتخابات پیش رو باید مدنظر قرار گیرد.

خادمی یادآور شد: هماهنگی و همفکری فرمانداران و سایر عوامل اجرایی در کنار بهره گیری از توان افراد معتمد، نقش موثری در امنیت انتخابات ایفا خواهد کرد.

او افزود: همانگونه که مردم اقدامات صادقانه مسئولین را می‌بینند هر گونه نقص را نیز متوجه می‌شوند، از این رو باید با رعایت اصل بی طرفی و تلاش مضاعف مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم برای مردم فراهم شود.

انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در کشور برگزار می‌شود.

لرستان دارای ۹ حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.