خروس لاکچری برای تولد یک سالگی‌اش روی صندلی آرایشگاه نشست!

در یکی از سالن‌های آرایشی مردانه مراکش با ورود یک خروس برای دریافت خدمات ویژه تولد یک سالگی‌اش، همه مشتریان متعجب شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از آرایشگاه‌های مردانه در مراکش «سفیان مهداوی» مشغول کوتاهی و حالت دادن به پر‌های مشتری خود بود که روی صندلی ایستاده است و قبل از خشک شدن و شانه زدن پرهایش را با دقت می‌شوید. روی نیمکت‌های انتظار سالن مشتریان منتظر نوبت خود بودند و با تعجب بسیار کار او را تماشا می‌کردند، زیرا مشتری او یک خروس بود.

این آرایشگر مردانه می‌گوید: من مشتریانی را پذیرفتم که می‌خواستند مو‌های خود را کوتاه کنند یا ریش خود را به روش‌های مدرن کوتاه کنند، اما این اولین بار است که یک خروس را پذیرفتم. به نظر عجیب می‌رسد، اما این همان چیزی است که اتفاق افتاده است.

او افزود: روزی تماسی را از یک شهروند فرانسوی مقیم مراکش دریافت کردم که به مناسبت تولد یک سالگی خروسی که پرورش داده بود او را به آرایشگاه ببرد. در ابتدا متعجب شده و گمان کردم یک شوخی است، اما وقتی او خروس خود را به سالن آورد متوجه جدی بودن تصمیم این مرد فرانسوی شدم.


بیشتر بخوانید


انتشار تصاویر و فیلم حضور آرام این خروس زیر دست آرایشگر در شبکه‌های اجتماعی موجب تعجب و خوشحالی بازدیدکنندگان آن شد، زیرا این خروس حتی موقع سشوار کشیدن پرهایش با دمای بالا هیچ حرکتی نکرده و حتی خوشحال نیز بوده است.

اصلاح پرهای خروس یک ساله به مناسبت تولدش

اصلاح پرهای خروس یک ساله به مناسبت تولدش

اصلاح پرهای خروس یک ساله به مناسبت تولدش

اصلاح پرهای خروس یک ساله به مناسبت تولدش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
درد بی دردی علاجش آتش است! مولوی (مولانا)
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۳:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
ای خداااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
توی کار خدا هم دخالت می کنند
خدا بلندی و کوتاهی و رنگ های هر گونه رو مهندسی شده آفریده. چرا توی کار خدا دست می برید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
این همه بهش میرسی آخرش باید بشود یا خورشت فسنجون یا خورشتهای دیگر یا کباب شود خورده شود بجای این کارها در تمامی امورات زندگی خردمندانه تفکر کنید تا به جامعه انسانیتر عادلانه تر بدون تبعیضگریهای مختلف دست یابیم . والسلام و صلوات التماس دعا .