تنظیم مجدد آیفون ۱۳ بدون کابل Lightning

شرکت اپل قصد دارد گوشی‌های آیفون خود را در آینده بدون کابل عرضه و تنظیمات مجددش را نیز بی سیم کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شایعات درباره  آیفون ۱۳ که در چند ماه گذشته به گوش رسیده این ایده است که دستگاه می‌تواند اتصال Lightning را به طور کامل قطع کند و کاملا بی سیم شود. طبق اطلاعات به دست آمده توسط Appleosophy، مهندسان سخت افزار و نرم افزار شرکت اپل در حال کشف روشی برای بازیابی آیفون از طریق اینترنت هستند که برای تنظیم مجدد آیفون از Wi-Fi یا بلوتوث استفاده می‌کند تا کابل فیزیکی.


بیشتر بخوانید


نحوه بازگشت به تنظیم کارخانه در آیفون

در حال حاضر کاربران می‌توانند آیفون خود را از طریق iOS به تنظیمات کارخانه برگردانند، اما اگر دستگاه روشن نشود یا نرم افزار خراب باشد، باید آن را به رایانه شخصی یا Mac وصل کنند. طبق سیستم جدید، اتصال فیزیکی مورد نیاز نیست.

در عوض، آیفون نوعی سیگنال کمک را از طریق Wi-Fi یا بلوتوث پخش می‌کند، که اتصال به کامپیوتر را امکان پذیر می‌کند. در ادامه، تلفن هوشمند می‌تواند پس از آنلاین شدن، خود به خود فرآیند بازیابی را راه‌اندازی کرده و طی کند. ظاهراً این ایده‌ها در اپل همچنان مورد بررسی قرار می‌گیرند و گزینه بلوتوث به دلیل مشکلات امنیتی احتمالی، در حال حاضر کمترین محبوبیت را در بین مهندسان دارد (شاید شخصی بدون اجازه صاحب تلفن، گوشی را مجدداً تنظیم کند).

تنظیم مجدد آیفون 13 بدون کابل لایتنینگ

به نظر نمی‌رسد که اپل در مورد چگونگی رسیدگی به این ایده تصمیمی گرفته باشد، اما این روش بازیابی اینترنت راهی است که آیفون ۱۳ یا آیفون آینده به آن مجهز هستند. البته شارژ باید کاملاً بی سیم باشد و تصور می‌شود که در نهایت اپل همین حرکت را با iPad نیز انجام دهد.

گفتنی است، این شایعات با گزارش‌های قبلی در مورد اپل که می‌خواهد آیفون را در چند سال آینده بی سیم کند، سازگار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار