کاشفی:

انجمن ساختمان نهادی که کمبودش احساس می شد

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : به جهت کمبود‌هایی که در صنعت ساختمان کرمانشاه احساس می‌شد بیش از یکسال پیگیر انجمن صنعت ساختمان بودیم .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه از اهمیت صنعت ساختمان و اقتصاد ساخت و ساز یاد کرد و گفت : به جهت کمبود‌هایی که در صنعت ساختمان کرمانشاه احساس می‌شد بیش از یکسال پیگیر آن بودیم که نهاد منسجمی تشکیل شود تا نظرات بخش خصوصی و سازندگان ساختمان را به مسئولین مربوطه منتقل کند.

او با بیان اینکه بار‌ها مشکلات صنعت ساختمان در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شده بود، گفت : در نهایت پیشنهاد تاسیس یک تشکل در حوزه صنعت ساختمان استان را مطرح کردیم.

رئیس اتاق کرمانشاه افزود: بر اساس قانون بهبود فضای کسب و کار نیز وظیفه ایجاد تشکل‌های اقتصادی به اتاق بازرگانی سپرده شده و حتی در کرمانشاه پیگیر انجمن‌هایی در حوزه اقتصاد هنر، خبرنگاری و... هستیم.

کاشفی با تاکید بر اینکه قرار نیست انجمن صنعت ساختمان با سایر تشکل‌هایی که در حوزه ساخت و ساز در استان داریم موازی کاری داشته باشد، ادامه داد: هدف از تاسیس این انجمن هم افزایی با سایر انجمن‌های موجود، در عین حفظ استقلال آن‌ها است. به علاوه می‌توان در آینده حتی صنایع مرتبط با صنعت ساختمان را نیز به این انجمن اضافه کرد.

 کاشفی گفت: انجمن صنعت ساختمان استان کرمانشاه بنا به اشتیاق و استقبال فعالین این عرصه ایجاد شده و مانند سایر تشکل‌های زیر مجموعه اتاق بازرگانی، از حمایت‌های مالی و معنوی اتاق کرمانشاه برخوردار خواهد بود.

رئیس اتاق کرمانشاه از اعضای توانمند و با سوادی که برای حضور در این انجمن اعلام آمادگی کردند یاد کرد و افزود: معتقدم انجمن صنعت ساختمان تشکلی موفق و رشید با بنیه علمی قوی خواهد بود.

او تصویب اساسنامه انجمن، تعیین شرایط عضویت و حق عضویت و ورودی سالانه و در نهایت انتخابات هیات رئیسه را اقداماتی دانست که در گام بعدی باید برای انجمن صنعت ساختمان کرمانشاه انجام شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار