دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان گفت: با توجه به وقوع وضعیت قرمز کرونا در استان، برگزاری جشنواره فیلم کوتاه به سال ۱۴۰۰ موکول شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی کیخایی دبیر هفتمین جشنواره فیلم کوتاه خوزستان گفت: به رغم آنکه مقرر بود جشنواره فیلم کوتاه به صورت برخط برگزار شود، اما برای حفظ سلامتی تیم اجرایی و تدارکات جشنواره که بیشتر اقدامات را به صورت حضوری انجام می‌دهند، مقرر شد زمان برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خوزستان به سال ۱۴۰۰ موکول شود.

او با بیان اینکه استقبال بی نظیر سینماگران خوزستانی، وظیفه ما را برای برگزاری یک جشنواره با بهترین کیفیت ممکن و در شان این عزیزان سنگین‌تر می‌کند، افزود: برگزاری جشنواره با وضعیت فعلی قطعاً موجب کاسته شدن کیفیت جشنواره می‌شود از این رو نمی‌خواستیم به هر قیمتی جشنواره را برگزار کنیم.

کیخایی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه در شرایط بهتر، دست ما را برای اجرای مناسب و در صورت اعطای مجوز از مراجع ذیربط اجرای نیمه حضوری باز می‌گذارد، بیان کرد: با تشکر از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این مسیر و استقبال فیلمسازان خوزستانی این اطمینان را به هنرمندان می‌دهم که هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه خوزستان در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و زمان دقیق برگزاری و اعلام پذیرفته شدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.