مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۵۶ فقره گواهی پایان کار در بیش از ۸۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن آل‌بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۵ فقره گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته برای حدود ۳۲ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

او بیان کرد: صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان امسال حدود ۱۵۲ درصد از لحاظ مساحت و بیش از ۲۴ درصد از لحاظ تعداد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۳ درصد و تعداد ۲۹ درصد افزایش داشت.

او بیان کرد: ۲۲۱ فقره جواز احداث از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد که این مسأله در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷۱ فقره بود.

آل‌بویه اضافه کرد: در حالی که جواز احداث از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۹۸ برای بیش از ۶۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۱۶۵ هکتار رسید.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.