سردار اشتری:

برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش در اولویت ناجا قرار گرفت/ نوروز امسال متفاوت‌تر ‌خواهد بود

فرمانده ناجا گفت: رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت‌ها در اولویت برنامه‌ریزی‌ها‌ست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین اشتری فرمانده ناجا بر ضرورت مردم داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان و توجه به قرارگاه جهادی صیانت تاکید کرد و گفت: رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت‌ها در اولویت برنامه‌ریزی‌ها‌ست.

او با اشاره به اینکه خراسان رضوی در دنیا و جهان اسلام به عنوان قطب معنوی و فرهنگی ویژگی خاصی دارد، افزود: امنیت مشهد مقدس و استان خراسان رضوی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا با تاکید بر اشراف اطلاعاتی بر مسائل ادامه داد: رسیدگی به مشکلات حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت‌ها باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد و آنچه بسیار مهم محسوب می‌شود، تاکید بر مردم داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان است.

 اشتری نقش کلانتری و پاسگاه‌ها را در نیروی انتظامی بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: رافت اسلامی و خوش رفتاری با مردم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

او به برنامه‌ریزی ویژه برای اقدامات گسترده پلیس در نوروز سال ۱۴۰۰ اشاره و تصریح کرد: با توجه به شرایطی که پیش‌رو داریم نوروز امسال با سال‌های گذشته متفاوت‌تر خواهد بود.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در جذب نیرو باید عضویابی را به جای عضوگیری مدنظرقرار داده و توجه به قرارگاه جهادی صیانت را به عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرزاد
۱۲:۴۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده واقعا ،خیلی این روزها دزدی و زورگیری زیاد شده