لزوم خدمات خالصانه نهاد‌های انقلابی به مردم

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: نهاد‌های انقلابی باید خستگی ناپذیر، بی وقفه و خالصانه به مردم خدمت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی ، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز در شورای هماهنگی مدیران بنیاد مستضعفان گیلان ، گفت: بنیاد مستضعفان زیرمجموعه نهاد رهبری است و باید بی وقفه و خالصانه به مردم خدمت کنید تا جای هیچ گله‌ای نباشد، چون مردم کم کاری شما را به پای نهاد‌های انقلابی می‌گذارند.

او افزود: در رسیدگی به کار‌ها محرومان را در اولویت قرار دهید تا میزان رضایت مندی افراد از کار‌های شما و در نهایت نهاد‌های انقلابی افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: کار شما کار بسیار حساسی است و مانند راه رفتن بر لبه تیغ است که نیاز به جسارت، مدیریت و ایمان زیاد دارد.

علی محمد علی پور ، دبیر شورای هماهنگی شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان در گیلان نیز در این نشست به برگزاری ۴ همایش کمک معیشتی محرومان از سوی این مجموعه اشاره کرد و گفت: جلب رضایت مردم اولویت فعالیت شرکت‌های تابعه بنیاد مستضعفان است.

رجب علی طالقانی ، مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان نیز  با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در واگذاری سند املاک به محرومان ، گفت: فعالیت در زمینه‌های اقتصادی در راستای کمک به محرومان و رفع محرومیت‌ها در مناطق از شاخصه‌های اصلی بنیاد مستضعفان است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.